Infolinia +49 3221 2292585
 
MINDJET ESD MindManager 2019 dla Windows Upgrade - Single - dla klientów na MM2018 lub MM2017

MINDJET ESD MindManager 2019 dla Windows Upgrade - Single - dla klientów na MM2018 lub MM2017

1012,46 PLN *

inkl. MwSt. plus koszty wysyłki

  • 241820407
  • LCMM2019SUUGML
  • Ważny bezterminowo
  • Wszystkie języki
  • Na całym świecie
Nośnik danych do Twojego oprogramowania
MINDJET ESD MindManager 2019 dla Windows Upgrade - Single - dla klientów na MM2018 lub MM2017... więcej
Informacje o produkcie "MINDJET ESD MindManager 2019 dla Windows Upgrade - Single - dla klientów na MM2018 lub MM2017"

MINDJET ESD MindManager 2019 dla Windows Upgrade - Single - dla klientów na MM2018 lub MM2017 - Single Electronic Delivery

*Mindjet MindManager 2019 dla Windows - Aktualizacja licencji - Aktualizacja od wersji 2017/2018 - Win

Wiodące w branży mapowanie i wizualizacja umysłu

  • Tworzenie dynamicznych map i wykresów
  • Przetwarzanie i organizowanie informacji w sposób bardziej efektywny
  • Struktura i przejrzystość koncepcji, planów i projektów
  • Wszystko na pierwszy rzut oka: duży obraz i wszystkie szczegóły
  • I wiele więcej!

MindManager pomaga ci myśleć, planować i komunikować się

Informacja jest nieoceniona. Ale mogą też przytłoczyć masy. Dzięki MindManager masz pod kontrolą wszystkie informacje o swojej pracy i środowisku biznesowym, a nie jesteś nim przytłoczony.

Co to za nowiny?

Wyjdź poza granice tego, co widzisz, projektuj, komunikuj się i osiągaj.

Najpotężniejsze i najbardziej elastyczne oprogramowanie do wizualizacji informacji, MindManager 2019 for Windows, umożliwia odkrywanie ukrytych możliwości, łączenie informacji i zespołów oraz rozpoczęcie podróży w kierunku produktywności. Dzięki temu można wykonywać doskonałą pracę szybciej niż kiedykolwiek wcześniej.

NOWOŚĆ! Wzory

Pierwsze wrażenie jest decydujące. Nasze nowe opcje wizualne charakteryzują się świeżą kolorystyką, nowoczesną czcionką i indywidualnym wzornictwem. W ten sposób Twój firmowy design może być zintegrowany z Twoją prezentacją, akcentując Twoją markę, Twoje produkty i zawartość Twojej firmy.

  • Wybieraj spośród ponad 40 atrakcyjnych nowych wzorów, od klasycznych po niekonwencjonalne i formalne, zawsze dostosowanych do Twojej działalności.
  • Zmień wygląd, wrażenie i przekaz dowolnej mapy za pomocą zaledwie kilku kliknięć myszką
  • Łatwe przełączanie się między projektami, aby przyciągnąć różnych odbiorców i wspierać różne cele

NOWOŚĆ! Intuicyjni redaktorzy projektu

Małe szczegóły wizualne mogą mieć duży wpływ na komunikację. Dlatego połączyliśmy nasze narzędzia do edycji projektów i szablonów w przejrzyste, przyjazne dla użytkownika menu. Wystarczy kilka kliknięć, aby dostosować wygląd każdej mapy do własnych potrzeb i przekazać pożądaną wiadomość.

  • Łatwe dostosowywanie tekstów branżowych pod względem czcionki, linii, kolorów i innych elementów.
  • Przejście na inny projekt bez zmiany struktury mapy
  • Twórz dokładnie dopasowane wizualizacje, które odzwierciedlają Twoją markę, treść i wizję biznesową.

NOWOŚĆ! Obiekty i inteligentne kształty

Kształty zwracają uwagę na poziom, który nigdy nie może być osiągnięty za pomocą słów i ułatwiają zrozumienie. Z tego powodu dodaliśmy 12 bardziej wyrazistych kształtów do naszej biblioteki obiektów. Możesz grupować gałęzie lub sekcje procesowe w ramach kształtów, aby podkreślić różne priorytety, lub połączyć konfigurowalne inteligentne kształty, aby utworzyć nowe szablony i typy diagramów, które doskonale wspierają Twoje konkretne cele.

  • Uzupełnienie, wyjaśnienie i rozszerzenie zawartości mapy o 12 nowych kształtów, takich jak gwiazdy, strzałki, nawiasy, lejki i wiele innych
  • Wizualne podkreślanie grup treści poprzez kształty, na przykład w celu zdefiniowania procesów lub zilustrowania pojęć
  • Tworzenie własnych diagramów szybko i łatwo za pomocą nowych Smart Shapes, np. za pomocą nowych typów diagramów "lejków" i "matryc".

NOWOŚĆ! Definiowanie i regulacja szerokości gałęzi (szerokość dopasowania)

Zbyt duże zróżnicowanie wizualne może odwracać uwagę od tego, co faktycznie powinno się zobaczyć. Nowe narzędzia do dostosowywania oddziałów pozwalają na tworzenie oddziałów o jednolitej szerokości, dzięki czemu publiczność natychmiast koncentruje się na treści prezentacji, a nie na jej strukturze.

  • Ujednolicenie wielkości oddziałów, aby prezentacje były bardziej czytelne i atrakcyjne.
  • Regulacja wielkości gałęzi ręcznie lub za pomocą jednego kliknięcia myszką
  • Wprowadzanie zmian do poszczególnych oddziałów lub całych map

NOWOŚĆ! Filtrowanie w HTML5 Export & Publisher

Jasne instrukcje gwarantują, że wszyscy pozostaną na właściwym torze. Dzięki nowym funkcjom filtrowania i linkowania, które włączyliśmy do naszych narzędzi do eksportu i publikowania HTML5, odbiorcy współdzielonych map mogą szybciej i łatwiej znaleźć informacje, które są im potrzebne - co znacznie usprawnia komunikację i projekty.

  • Ułatwiać nawigację, zrozumienie i reagowanie na udostępniane mapy
  • Eksportowane i publikowane mapy mogą być filtrowane przez ikony, markery, zasoby i zapisane zapytania Power Filter.
  • Odbiorcy wizualnie bezpośredni do treści, które chcesz pokazać za pomocą bezpośrednich linków branżowych

NOWOŚĆ! SmartRules™

Warunkowe formatowanie zmieniło już spektrum, które mapa może wyrazić. Teraz otwieramy kolejny rozdział. SmartRules™ rozszerzają możliwości formatowania warunkowego i wykraczają daleko poza nie. Pozwala to na automatyczne wyzwalanie zmian w rzeczywistych danych oddziału. W ten sposób powtarzalne zadania zostają zredukowane, a mapy nie służą już tylko do przedstawiania procesów i przepływów pracy w prosty sposób, ale stają się środkiem do kontrolowania ich treści, a przede wszystkim do ich przyspieszenia.

  • Zapisywanie reguł zmieniających symbole gałęzi, właściwości gałęzi, tagi oraz znaczniki postępu i priorytetów w oparciu o konkretne wyzwalacze
  • Zastosuj SmartRules do poszczególnych obiektów lub gałęzi, wybranych obszarów lub całych diagramów
  • Oszczędzaj czas i zwiększaj produktywność poprzez automatyczną aktualizację zawartości, takiej jak listy zadań, plany projektu i schematy blokowe.

NOWOŚĆ! "widok znaczników

Projekty odnoszą sukces, gdy przebiegają w sposób ukierunkowany. Widok "Tag" daje jasny obraz ogólnego postępu projektu i statusu poszczególnych zadań w procesie. Pozwala to na wprowadzenie niezbędnych zmian w celu zapewnienia efektywnej i terminowej pracy nad projektem.

  • Wyświetlanie i aktualizacja statusu zadań i etapów przetwarzania w widoku kolumny, w stylu tablicy kanban
  • Natychmiastowa identyfikacja opóźnień, wąskich gardeł i problemów z zasobami
  • Definiowanie procesów za pomocą niestandardowych znaczników kolumn, które są automatycznie stosowane w widoku mapy

NOWOŚĆ! Widok symbolu

Właściwa perspektywa może zmienić wszystko. Dalej rozwinęliśmy nasz popularny widok priorytetowy i dodaliśmy ponad 500 symboli. Ponadto wszystkie widoki mają teraz bardziej elastyczne opcje sortowania i zamawiania, dzięki czemu możesz szybciej zobaczyć i wyświetlić potrzebne informacje, dokładnie w tym momencie, w którym ich potrzebujesz.

  • Wyświetlanie zawartości mapy posortowanej według użytych symboli. Dostępne są symbole kategorii priorytet, postęp i ponad 500 innych kategorii
  • Szybkie przypisywanie ikon do gałęzi w widoku ikon, po prostu przeciągnij i upuść
  • Aktualizuj i zarządzaj oddziałami we wszystkich widokach szybciej, łatwiej i bardziej logicznie

Nowa funkcja importu

W odpowiednich warunkach, stare idee mogą osiągnąć zupełnie nowe wyżyny. Teraz możesz dodać zupełnie nowy poziom głębi, znaczenia i wartości do treści tworzonych w aplikacjach XMind lub FreeMind za pomocą najlepszych narzędzi MindManager do mapowania i tworzenia diagramów.

  • Konwersja map XMind i FreeMind do formatu MindManager i opracowanie ich z pełnym zakresem funkcji MindManager
  • Import plików bezpośrednio do MindManagera
  • Zachowanie struktury i zawartości mapy z oryginalnych aplikacji bez utraty danych

PLUS:

Ponad 500 nowych i zoptymalizowanych symboli

Maksymalnemu zakresowi informacji nie musi towarzyszyć maksymalna ilość miejsca. Dzięki naszej rozbudowanej i ulepszonej bibliotece ikon możesz szybko dodać dużą ilość informacji wizualnych do oddziałów, tworząc skuteczne narzędzie komunikacji, które na pierwszy rzut oka pokazuje znaczenie i zachęca do działania.

Zoptymalizowana konstrukcja menu

Dzięki odpowiednim narzędziom praca jest łatwiejsza i prowadzi do lepszych wyników. Nasz nowy wygląd menu jest bardziej przejrzysty, przejrzysty i przyjazny dla użytkownika niż kiedykolwiek wcześniej. Poświęcają mniej czasu na poszukiwanie treści, a więcej na innowacje i kreatywność.

Pracuj tak szybko, jak ci się wydaje.

Dzięki nieelastycznym, liniowym narzędziom, Twoje najlepsze pomysły wypadają na uboczu. Praca z MindManagerem jest wzorowana na naturalnej zasadzie pracy mózgu - szybkiej i dynamicznej - tak, aby nie zapomnieć o żadnym pomyśle czy ważnym detalu.

  • Szybko zanikają w bardziej szczegółowych warstwach do kluczowych punktów bez utraty jasności i przejrzystej struktury relacji.
  • Dodaj szczegóły i kontekst podczas tworzenia zadań bez przerywania pracy.
  • Informacje można łatwo zmienić lub skopiować metodą "przeciągnij i upuść".

Nie martw się o szczegóły.

Możesz być produktywny tylko wtedy, gdy pracujesz nad właściwymi rzeczami. MindManager prezentuje zadania, pomysły, dane i szczegóły w kontekście. Dzięki temu można na pierwszy rzut oka zobaczyć, co jest ważne, co należy uszeregować pod względem ważności i co może poczekać.

  • Odkryj ukryte powiązania między tematami, zadaniami i danymi.
  • Unikać zwolnień, identyfikować ryzyko i rozpoznawać możliwości.
  • Określanie szerszych konsekwencji działania z wyprzedzeniem w celu podjęcia świadomych decyzji

Zamykać luki komunikacyjne.

Korespondencja mailowa, bezproduktywne spotkania i brak koordynacji są zabójcze dla projektów. Z MindManagerem zbierasz wszystkie informacje związane z projektem, planem lub koncepcją w centralnym, wspólnym portalu. Dzięki temu członkowie Twojego zespołu mogą wykonywać swoje zadania systematycznie i na czas, a co najważniejsze, zawsze są na tym samym poziomie.

  • Przekazywanie informacji na temat obowiązków, priorytetów, terminów i w znacznie bardziej przejrzysty sposób.
  • Wizualnie powiązane i współzależne punkty działania w celu uniknięcia zwolnień i promowania współpracy.
  • Przeglądaj projekty według zasobów, zadań, harmonogramu lub w widoku Gantta, aby śledzić kluczowe zadania, status, postępy i ryzyka.

Wszystko na pierwszy rzut oka.

Wiedza to władza tylko wtedy, gdy masz do niej dostęp. MindManager łączy rozproszone dane w jedną, przejrzyście skonstruowaną tablicę rozdzielczą i prezentuje je jako zunifikowaną całość. Tak więc wszystkie punkty są połączone i wzięte pod uwagę, wszystko ma swoją rękę i stopę i jest zrobione.

  • Synchronizacja powiązanych danych z plików pakietu Microsoft Office, repozytoriów zawartości i ponad 800 aplikacji.
  • Można łatwo dodawać, łączyć i przeglądać pliki, obrazy, linki, multimedia i inne. Więc masz swój dzień i swoją pracę pod kontrolą.
  • Edytuj wyświetlane informacje elastycznie i płynnie, bez konieczności przełączania się do innego okna lub dzielenia ekranu.

Wymagania systemowe:

Obsługiwane systemy operacyjne:

  • Microsoft® Windows® 10 wersja 32-bitowa i 64-bitowa
  • Microsoft® Windows® 8 i 8.1, wersje 32-bitowe i 64-bitowe
  • Microsoft® Windows® 7 Service Pack 1, wersja 32-bitowa i 64-bitowa

Wymagania systemowe:

  • IBM lub kompatybilny procesor Pentium® (minimum 1 GHz)
  • co najmniej 2 GB pamięci RAM
  • 830 MB miejsca na dysku twardym
  • Zalecana rozdzielczość ekranu: 1280 x 720 lub wyższa
  • Microsoft .NET 4.6 lub wyższy

Dodatkowe wymagania dla niektórych funkcji:

  • Microsoft Office Professional2010, 2013 lub 2016 (wersje 32-bitowe i 64-bitowe)
  • Microsoft Project® 2010, 2013 lub 2016 (wersja 32-bitowa i 64-bitowa)
  • Microsoft Internet Explorer® 11.0 lub wyższy
  • Szerokopasmowe połączenie internetowe

Obsługiwane języki:

Niemiecki, angielski, francuski, japoński, rosyjski, chiński

Jak i kiedy otrzymam zakupiony produkt?
Produkty cyfrowe, klucze produktów i dostęp do centrum pobierania zostaną udostępnione e-mailem natychmiast po zakupie - chyba że nośnik danych został zamówiony.
Jakie opcje płatności są dla mnie dostępne?
PayPal, Amazon Pay, natychmiastowy przelew bankowy, karta kredytowa, Apple Pay, przedpłata, zakup na fakturze
Jakie gwarancje mam w Blitzhandel24?
Blitzhandel24 to sklep internetowy z certyfikatem EHI, TrustedShops i CHIP. Blitzhandel24 oferuje również swoim klientom stałe wsparcie, a także wsparcie dla zakupionego produktu. Jeśli produkt nie był używany / wykorzystany, nasi klienci mogą skorzystać z gwarancji zwrotu pieniędzy.
Dostępne pliki do pobrania:
Jak kształtują się nasze ceny? więcej

Jak kształtują się nasze ceny?

Podstawową zasadą handlu oprogramowaniem jest sztuka zaniechania.

  • Wiązka objętościowa
  • Eliminacja opłat za dostawę i przechowywanie, poprzez wirtualne zarządzanie towarami.
  • Przywóz bezpośredni
  • Długoterminowe relacje z dystrybutorami.
  • Niska marża zysku, głównym priorytetem Blitzhandel24 jest wartość i wzrost bazy klientów.
  • Centralna i chuda administracja.
  • Zakupy ilościowe od autoryzowanych dostawców/dystrybutorów.
  • Eliminacja drogich inwestycji marketingowych, ponieważ nacisk kładzie się bardziej na stałych klientów w sensie "klienci polecają klientów".

realizujemy korzyści kosztowe, które przekazujemy naszym klientom w postaci korzystnych cen.

Czy z tego powodu jakość jest gorsza?

Obiecujemy naszym klientom doskonałą jakość. Ceny w żaden sposób nie wpływają na jakość, nasi klienci otrzymują sprawdzone i zweryfikowane produkty. Ponadto Blitzhandel24 zapewnia Państwu ochronę do 20.000 € za pośrednictwem Trusted Shops, a także bezpieczny prawnie sklep poprzez znak jakości EHI.

Ostatnio oglądany