
Nuance PaperPort Professional14, wersja angielska
inkl. MwSt. plus koszty wysyłki
- Nr artykułui: 241820185
- Producent nie: F309G-W00-14.0
- Czas trwania: Ważny bezterminowo
- Język (języki): DE | PT | FR | IT | ES | NL | EN
- Strefa(-y) kraju(-ów): Na całym świecie
Informacje o produkcie "Nuance PaperPort Professional14, wersja angielska"
PaperPort Professional 14 dla Windows to wydajny i niedrogi sposób na skanowanie dokumentów papierowych, tworzenie plików PDF i porządkowanie dokumentów w całym biurze.
Miliony użytkowników w biurach, kancelariach prawnych, firmach ubezpieczeniowych i gabinetach lekarskich polegają na PaperPort, aby pomóc im osiągnąć jak najbardziej zorganizowane biuro bez papieru.
Teraz dostępny jest nowy PaperPort Professional 14, który daje praktycznie nieograniczone możliwości przechwytywania i dostępu do dokumentów. Dzięki nowej usłudze internetowej PaperPort Anywhere możesz uzyskać dostęp do swoich plików w dowolnym czasie i miejscu, z dowolnego komputera lub Urządzenieprzenośnego z dostępem do Internetu. Oprogramowanie PaperPort Anywhere jest bezproblemowo zintegrowane z oprogramowaniem PaperPort Professional 14, zapewniając łatwy dostęp do wybranych przez Ciebie folderów i plików. Usługa ta jest bezpłatna - w tym aplikacje na iPhone'y, iPady, smartfony i tablety z systemem Android™ oraz do 1 GB miejsca na Twoje dane.
Klienci używają PaperPort Professionaldo następujących celów:
-
Organizowanie plików aplikacji, dokumentów biznesowych, plików PDF i zdjęć
-
Dostęp do dokumentów w drodze za pomocą komputera lub urządzenia przenośnego
-
Zeskanuj dokumenty papierowe lub zrób zdjęcia cyfrowe, aby nie zostały zagubione i mogły być odzyskane w każdej chwili.
-
Automatyczne przekierowywanie zeskanowanych dokumentów z sieciowego urządzenia skanującego bezpośrednio do określonych komputerów stacjonarnych PaperPort
-
Tworzenie zgodnych ze standardami plików PDF z dowolnej aplikacji komputerowej do udostępniania
-
Szybkie przeglądanie plików PDF oraz dodawanie komentarzy i stempli
-
Łączenie powiązanych zeskanowanych i komputerowych dokumentów w jeden plik PDF
-
Skanowanie i przenoszenie plików między pulpitem a współdzielonymi repozytoriami dokumentów, takimi jak Microsoft® SharePoint® lub usługi przechowywania w chmurze
Różni się od wersji Standard:
-
Zawiera PDF Create - tworzenie i bezpieczeństwo plików PDF dla najbardziej wymagających użytkowników
-
Kreator nagrywania z podglądem skanowania
-
Nieograniczona liczba profili skanowania
-
Indeksacja all-in-one zgodnie z harmonogramem
-
Wysoko skompresowane, kolorowe dokumenty skanowane
-
Skanowanie za pomocą urządzeń wielofunkcyjnych i dystrybucja dokumentów
-
Współdzielony pulpit i zakładki w przestrzeni roboczej
-
Obsługa przepływu pracy OmniPage (wymagana OmniPage)
-
Połączenie Microsoft® SharePoint®
-
Skanowanie sieciowe, zarządzanie folderami i plikami
Wyzwanie dla klienta
Wszystko w biurze to sprawna obsługa klienta - nie ma co do tego wątpliwości. Gdy klient dzwoni i ma pytanie dotyczące faktury lub projektu, potrzebuje natychmiastowego dostępu do wszystkich istotnych informacji. W większości urzędów głównym źródłem pracy są nadal dokumenty papierowe.
Uzyskiwanie dostępu, udostępnianie i łączenie dokumentów papierowych i cyfrowych może być czasochłonne, nie wspominając o wymogach archiwizacji papierowej. W rezultacie wiele firm dąży do bardziej efektywnego wykorzystania papieru w celu zaoszczędzenia czasu i pieniędzy oraz ułatwienia dostępu do treści.
Oprogramowanie do przechwytywania papieru i zarządzania dokumentami odgrywa kluczową rolę w tym procesie konwersji, ponieważ skupia pod jednym dachem procesy papierowe i cyfrowe. Każdego dnia firmy otrzymują dane ze wszystkich kierunków w wielu miejscach. Liczne oddziały, działy i biura firmy pełnią z kolei różne funkcje: Sprzedaż, obsługa klienta, wsparcie, zarządzanie plikami, reklamacje, itp. Każdy z tych działów jest centrum, przez które wszystkie dane biznesowe muszą być w stanie płynąć bez przeszkód: dla zamówień, reklamacji, dostaw i projektów, dla przetwarzania zamówień, harmonogramowania i innych procesów biznesowych.
PaperPort pozwala na uporządkowanie wszystkich dokumentów w jednym miejscu i pracę bez papieru. W przypadku korzystania ze skanera można zeskanować dowolny dokument papierowy bezpośrednio do formatów PDF lub JPG i wyświetlić ponad 150 formatów plików i obrazów.
Port PaperPort umożliwia również szybkie i łatwe zarządzanie plikami: dokumenty są automatycznie zapisywane, natychmiast pobierane i dystrybuowane za jednym kliknięciem przycisku. Wszystkie dokumenty są wyświetlane jako duże, łatwo rozpoznawalne miniaturki: Od razu wiesz, co jest w środku, bez otwierania go. A po zeskanowaniu plików do formatu PDF, można je w każdej chwili udostępnić partnerom biznesowym lub współpracownikom - niezależnie od programu, platformy czy systemu operacyjnego.
Co jest takiego specjalnego w PaperPort?
Są dwie rzeczy, które PaperPort robi lepiej niż sam Windows®: skanowanie dokumentów papierowych i obsługa dokumentów PDF. Nie oznacza to, że PaperPort nie daje Ci wszystkich innych wygodnych funkcji, które Windows® ma do zaoferowania. PaperPort integruje je i staje się lepszym rozwiązaniem dla biur dokumentów. Dzięki temu możesz w każdej chwili uporządkować swoje dokumenty i efektywnie z nimi pracować - a wszystko to w przyjaznej dla użytkownika aplikacji.
Nowa wersja 14, a w szczególności PaperPort Anywhere, rozszerza tę koncepcję poza system Windows®, udostępniając chmurę do wykonywania czynności opisanych tutaj na dowolnym Urządzenie. Teraz możesz uzyskać dostęp do wszystkich swoich dokumentów - skanowanych i cyfrowych - z dowolnego komputera PC, Macintosha, iPhone'a®, iPada® lub systemu Android™.
Co jest takiego wyjątkowego w PaperPort Anywhere?
Kiedy tworzyliśmy PaperPort Anywhere, myśleliśmy konkretnie o użytkownikach PaperPort. Dzieje się tak dlatego, że już od Roku, często w oparciu o oprogramowanie, stworzyli sprytne procesy związane z dokumentami. PaperPort Anywhere bezproblemowo integruje się z pulpitem PaperPort 14 i automatycznie udostępnia swoje foldery w chmurze.
Po nawiązaniu połączenia wszystko, co dzieje się na pulpicie portu PaperPort, jest wykonywane w PaperPort Anywhere. Dzięki temu można łatwo wejść do chmury bez konieczności zmiany istniejących struktur. Gdy pliki znajdują się w chmurze, można je otwierać, przeglądać i dystrybuować z dowolnego Urządzenie, niezależnie od lokalizacji. To jest niezwykle praktyczne!
Co jeśli inne usługi w chmurze są już w użyciu?
PaperPort jest również odpowiedni dla użytkowników, którzy już korzystają z chmury, ponieważ ułatwia łączenie. Zawiera on wtyczkę Nuance Cloud Connector, wprowadzoną wraz z OmniPage 18, która umożliwia skanowanie, przeglądanie i edycję dokumentów PDF w innych usługach w chmurze.
Złącze zapewnia bezpośredni dostęp do usług w chmurze, takich jak Google® text & Tabellen™, Windows® Live SkyDrive®, Box.net i innych. Jest to idealne rozwiązanie, jeśli używasz chmury tylko do okazjonalnego przechowywania dokumentów, Twoje foldery nie zawierają dużej ilości dokumentów, a Twoja struktura organizacyjna różni się od struktury Twojego komputera.
Zakres dostawy:
- Oryginalny klucz licencyjny dla Nuance PaperPort Professional14, wersja angielska, pełna wersja
- Zweryfikowane łącze Highspeed Downloadlink do szybkiego i bezpiecznego pobrania oprogramowania
- Faktura VAT
- Instrukcje dotyczące łatwego montażu
Wymagania systemowe:
- Komputer z procesorem kompatybilnym z Intel Pentium lub nowszym
- 1 GB PAMIĘCI RAM
- 700 MB wolnego miejsca na dysku twardym na pliki aplikacji. Dodatkowe miejsce na dysku jest wymagane dla Microsoft® .NET Framework 4 i innych niezbędnych komponentów, jeśli nie są one jeszcze zainstalowane.
- Rozdzielczość ekranu 1024 x 768 pikseli z co najmniej 16-bitowym ustawieniem kolorów (High Color)
- Urządzenie wskazujące kompatybilne z systemem Windows®
Obsługiwane systemy operacyjne
- Windows® 10, 32 bity i 64 bity
- Windows® 8, 32 bity i 64 bity
- Windows® 7, 32 bity i 64 bity
- Windows® Vista, 32-bitowy i 64-bitowy, z SP2 lub wyższym
- Windows® XP 32 Bit SP3
Obsługiwane przeglądarki (zakładki i przeglądarka plików PDF)
- Internet Explorer 7 lub wyższy
- Firefox 3, 4 lub 5
- Chrom 4 lub wyższy
- Napęd DVD do instalacji, nie do pobrania
Legalne:
Ostatecznym wyrokiem Federalnego Trybunału Sprawiedliwości z dnia 11.12.2014 r. z numerem akt: IZR 8/1 /3 nie naruszamy praw osób trzecich z naszą ofertą i dlatego nie naruszamy żadnych zasad, oprogramowanie jest licencją pojedynczego użytkownika z przejęcia umowy ilościowej, rejestracja na ID nie jest więc możliwa. Możesz aktywować produkt, korzystać z niego bez ograniczeń, a także otrzymywać aktualizacje itp., ale nie musisz go rejestrować.
Jak kształtują się nasze ceny?
Podstawową zasadą handlu oprogramowaniem jest sztuka zaniechania.
- Wiązka objętościowa
- Eliminacja opłat za dostawę i przechowywanie, poprzez wirtualne zarządzanie towarami.
- Przywóz bezpośredni
- Długoterminowe relacje z dystrybutorami.
- Niska marża zysku, głównym priorytetem Blitzhandel24 jest wartość i wzrost bazy klientów.
- Centralna i chuda administracja.
- Zakupy ilościowe od autoryzowanych dostawców/dystrybutorów.
- Eliminacja wysokich inwestycji marketingowych, ponieważ jesteśmy w stanie odpowiedzieć na potrzeby naszych klientów w sposób ukierunkowany i dlatego możemy niezawodnie realizować koncepcję "reklamy poprzez referencje".
Czy z tego powodu jakość jest gorsza?
Obiecujemy naszym klientom doskonałą jakość. Ceny w żaden sposób nie wpływają na jakość, nasi klienci otrzymują sprawdzone i zweryfikowane produkty. Ponadto Blitzhandel24 zapewnia Państwu ochronę do 20.000 € za pośrednictwem Trusted Shops, a także bezpieczny prawnie sklep poprzez znak jakości EHI.