Infolinia +49 3221 2292585
 
Nuance PaperPort Professional14, wersja angielska

Nuance PaperPort Professional14, wersja angielska

472,46 PLN *

inkl. MwSt. plus koszty wysyłki

  • 241820185
  • F309G-W00-14.0
  • Ważny bezterminowo
  • Niemiecki
  • Na całym świecie
Nośnik danych do Twojego oprogramowania
PaperPort Professional 14 dla Windows to wydajny i niedrogi sposób na skanowanie... więcej
Informacje o produkcie "Nuance PaperPort Professional14, wersja angielska"

PaperPort Professional 14 dla Windows to wydajny i niedrogi sposób na skanowanie dokumentów papierowych, tworzenie plików PDF i porządkowanie dokumentów w całym biurze.

 

Miliony użytkowników w biurach, kancelariach prawnych, firmach ubezpieczeniowych i gabinetach lekarskich polegają na PaperPort, aby pomóc im osiągnąć jak najbardziej zorganizowane biuro bez papieru.

 

Teraz dostępny jest nowy PaperPort Professional 14, który daje praktycznie nieograniczone możliwości przechwytywania i dostępu do dokumentów. Dzięki nowej usłudze internetowej PaperPort Anywhere możesz uzyskać dostęp do swoich plików w dowolnym czasie i miejscu, z dowolnego komputera lub Urządzenieprzenośnego z dostępem do Internetu. Oprogramowanie PaperPort Anywhere jest bezproblemowo zintegrowane z oprogramowaniem PaperPort Professional 14, zapewniając łatwy dostęp do wybranych przez Ciebie folderów i plików. Usługa ta jest bezpłatna - w tym aplikacje na iPhone'y, iPady, smartfony i tablety z systemem Android™ oraz do 1 GB miejsca na Twoje dane.

 

Klienci używają PaperPort Professionaldo następujących celów:

 

  • Organizowanie plików aplikacji, dokumentów biznesowych, plików PDF i zdjęć

  • Dostęp do dokumentów w drodze za pomocą komputera lub urządzenia przenośnego

  • Zeskanuj dokumenty papierowe lub zrób zdjęcia cyfrowe, aby nie zostały zagubione i mogły być odzyskane w każdej chwili.

  • Automatyczne przekierowywanie zeskanowanych dokumentów z sieciowego urządzenia skanującego bezpośrednio do określonych komputerów stacjonarnych PaperPort

  • Tworzenie zgodnych ze standardami plików PDF z dowolnej aplikacji komputerowej do udostępniania

  • Szybkie przeglądanie plików PDF oraz dodawanie komentarzy i stempli

  • Łączenie powiązanych zeskanowanych i komputerowych dokumentów w jeden plik PDF

  • Skanowanie i przenoszenie plików między pulpitem a współdzielonymi repozytoriami dokumentów, takimi jak Microsoft® SharePoint® lub usługi przechowywania w chmurze

 

Różni się od wersji Standard:

 

  • Zawiera PDF Create - tworzenie i bezpieczeństwo plików PDF dla najbardziej wymagających użytkowników

  • Kreator nagrywania z podglądem skanowania

  • Nieograniczona liczba profili skanowania

  • Indeksacja all-in-one zgodnie z harmonogramem

  • Wysoko skompresowane, kolorowe dokumenty skanowane

  • Skanowanie za pomocą urządzeń wielofunkcyjnych i dystrybucja dokumentów

  • Współdzielony pulpit i zakładki w przestrzeni roboczej

  • Obsługa przepływu pracy OmniPage (wymagana OmniPage)

  • Połączenie Microsoft® SharePoint®

  • Skanowanie sieciowe, zarządzanie folderami i plikami

Wyzwanie dla klienta

Wszystko w biurze to sprawna obsługa klienta - nie ma co do tego wątpliwości. Gdy klient dzwoni i ma pytanie dotyczące faktury lub projektu, potrzebuje natychmiastowego dostępu do wszystkich istotnych informacji. W większości urzędów głównym źródłem pracy są nadal dokumenty papierowe.

Uzyskiwanie dostępu, udostępnianie i łączenie dokumentów papierowych i cyfrowych może być czasochłonne, nie wspominając o wymogach archiwizacji papierowej. W rezultacie wiele firm dąży do bardziej efektywnego wykorzystania papieru w celu zaoszczędzenia czasu i pieniędzy oraz ułatwienia dostępu do treści.

Oprogramowanie do przechwytywania papieru i zarządzania dokumentami odgrywa kluczową rolę w tym procesie konwersji, ponieważ skupia pod jednym dachem procesy papierowe i cyfrowe. Każdego dnia firmy otrzymują dane ze wszystkich kierunków w wielu miejscach. Liczne oddziały, działy i biura firmy pełnią z kolei różne funkcje: Sprzedaż, obsługa klienta, wsparcie, zarządzanie plikami, reklamacje, itp. Każdy z tych działów jest centrum, przez które wszystkie dane biznesowe muszą być w stanie płynąć bez przeszkód: dla zamówień, reklamacji, dostaw i projektów, dla przetwarzania zamówień, harmonogramowania i innych procesów biznesowych.

PaperPort pozwala na uporządkowanie wszystkich dokumentów w jednym miejscu i pracę bez papieru. W przypadku korzystania ze skanera można zeskanować dowolny dokument papierowy bezpośrednio do formatów PDF lub JPG i wyświetlić ponad 150 formatów plików i obrazów.

Port PaperPort umożliwia również szybkie i łatwe zarządzanie plikami: dokumenty są automatycznie zapisywane, natychmiast pobierane i dystrybuowane za jednym kliknięciem przycisku. Wszystkie dokumenty są wyświetlane jako duże, łatwo rozpoznawalne miniaturki: Od razu wiesz, co jest w środku, bez otwierania go. A po zeskanowaniu plików do formatu PDF, można je w każdej chwili udostępnić partnerom biznesowym lub współpracownikom - niezależnie od programu, platformy czy systemu operacyjnego.

Co jest takiego specjalnego w PaperPort?

Są dwie rzeczy, które PaperPort robi lepiej niż sam Windows®: skanowanie dokumentów papierowych i obsługa dokumentów PDF. Nie oznacza to, że PaperPort nie daje Ci wszystkich innych wygodnych funkcji, które Windows® ma do zaoferowania. PaperPort integruje je i staje się lepszym rozwiązaniem dla biur dokumentów. Dzięki temu możesz w każdej chwili uporządkować swoje dokumenty i efektywnie z nimi pracować - a wszystko to w przyjaznej dla użytkownika aplikacji.

Nowa wersja 14, a w szczególności PaperPort Anywhere, rozszerza tę koncepcję poza system Windows®, udostępniając chmurę do wykonywania czynności opisanych tutaj na dowolnym Urządzenie. Teraz możesz uzyskać dostęp do wszystkich swoich dokumentów - skanowanych i cyfrowych - z dowolnego komputera PC, Macintosha, iPhone'a®, iPada® lub systemu Android™.

Co jest takiego wyjątkowego w PaperPort Anywhere?

Kiedy tworzyliśmy PaperPort Anywhere, myśleliśmy konkretnie o użytkownikach PaperPort. Dzieje się tak dlatego, że już od Roku, często w oparciu o oprogramowanie, stworzyli sprytne procesy związane z dokumentami. PaperPort Anywhere bezproblemowo integruje się z pulpitem PaperPort 14 i automatycznie udostępnia swoje foldery w chmurze.

Po nawiązaniu połączenia wszystko, co dzieje się na pulpicie portu PaperPort, jest wykonywane w PaperPort Anywhere. Dzięki temu można łatwo wejść do chmury bez konieczności zmiany istniejących struktur. Gdy pliki znajdują się w chmurze, można je otwierać, przeglądać i dystrybuować z dowolnego Urządzenie, niezależnie od lokalizacji. To jest niezwykle praktyczne!

Co jeśli inne usługi w chmurze są już w użyciu?

PaperPort jest również odpowiedni dla użytkowników, którzy już korzystają z chmury, ponieważ ułatwia łączenie. Zawiera on wtyczkę Nuance Cloud Connector, wprowadzoną wraz z OmniPage 18, która umożliwia skanowanie, przeglądanie i edycję dokumentów PDF w innych usługach w chmurze.

Złącze zapewnia bezpośredni dostęp do usług w chmurze, takich jak Google® text & Tabellen™, Windows® Live SkyDrive®, Box.net i innych. Jest to idealne rozwiązanie, jeśli używasz chmury tylko do okazjonalnego przechowywania dokumentów, Twoje foldery nie zawierają dużej ilości dokumentów, a Twoja struktura organizacyjna różni się od struktury Twojego komputera.

 

Zakres dostawy:

  • Oryginalny klucz licencyjny dla Nuance PaperPort Professional14, wersja angielska, pełna wersja
  • Zweryfikowane łącze Highspeed Downloadlink do szybkiego i bezpiecznego pobrania oprogramowania
  • Faktura VAT
  • Instrukcje dotyczące łatwego montażu

 

 

Wymagania systemowe:

  • Komputer z procesorem kompatybilnym z Intel Pentium lub nowszym
  • 1 GB PAMIĘCI RAM
  • 700 MB wolnego miejsca na dysku twardym na pliki aplikacji. Dodatkowe miejsce na dysku jest wymagane dla Microsoft® .NET Framework 4 i innych niezbędnych komponentów, jeśli nie są one jeszcze zainstalowane.
  • Rozdzielczość ekranu 1024 x 768 pikseli z co najmniej 16-bitowym ustawieniem kolorów (High Color)
  • Urządzenie wskazujące kompatybilne z systemem Windows®

Obsługiwane systemy operacyjne

  • Windows® 10, 32 bity i 64 bity
  • Windows® 8, 32 bity i 64 bity
  • Windows® 7, 32 bity i 64 bity
  • Windows® Vista, 32-bitowy i 64-bitowy, z SP2 lub wyższym
  • Windows® XP 32 Bit SP3

Obsługiwane przeglądarki (zakładki i przeglądarka plików PDF)

  • Internet Explorer 7 lub wyższy
  • Firefox 3, 4 lub 5
  • Chrom 4 lub wyższy
  • Napęd DVD do instalacji, nie do pobrania

 

Legalne:

Ostatecznym wyrokiem Federalnego Trybunału Sprawiedliwości z dnia 11.12.2014 r. z numerem akt: IZR 8/1 /3 nie naruszamy praw osób trzecich z naszą ofertą i dlatego nie naruszamy żadnych zasad, oprogramowanie jest licencją pojedynczego użytkownika z przejęcia umowy ilościowej, rejestracja na ID nie jest więc możliwa. Możesz aktywować produkt, korzystać z niego bez ograniczeń, a także otrzymywać aktualizacje itp., ale nie musisz go rejestrować.

 

 

Jak i kiedy otrzymam zakupiony produkt?
Produkty cyfrowe, klucze produktów i dostęp do centrum pobierania zostaną udostępnione e-mailem natychmiast po zakupie - chyba że nośnik danych został zamówiony.
Jakie opcje płatności są dla mnie dostępne?
PayPal, Amazon Pay, natychmiastowy przelew bankowy, karta kredytowa, Apple Pay, przedpłata, zakup na fakturze
Jakie gwarancje mam w Blitzhandel24?
Blitzhandel24 to sklep internetowy z certyfikatem EHI, TrustedShops i CHIP. Blitzhandel24 oferuje również swoim klientom stałe wsparcie, a także wsparcie dla zakupionego produktu. Jeśli produkt nie był używany / wykorzystany, nasi klienci mogą skorzystać z gwarancji zwrotu pieniędzy.
Dostępne pliki do pobrania:
Jak kształtują się nasze ceny? więcej

Jak kształtują się nasze ceny?

Podstawową zasadą handlu oprogramowaniem jest sztuka zaniechania.

  • Wiązka objętościowa
  • Eliminacja opłat za dostawę i przechowywanie, poprzez wirtualne zarządzanie towarami.
  • Przywóz bezpośredni
  • Długoterminowe relacje z dystrybutorami.
  • Niska marża zysku, głównym priorytetem Blitzhandel24 jest wartość i wzrost bazy klientów.
  • Centralna i chuda administracja.
  • Zakupy ilościowe od autoryzowanych dostawców/dystrybutorów.
  • Eliminacja drogich inwestycji marketingowych, ponieważ nacisk kładzie się bardziej na stałych klientów w sensie "klienci polecają klientów".

realizujemy korzyści kosztowe, które przekazujemy naszym klientom w postaci korzystnych cen.

Czy z tego powodu jakość jest gorsza?

Obiecujemy naszym klientom doskonałą jakość. Ceny w żaden sposób nie wpływają na jakość, nasi klienci otrzymują sprawdzone i zweryfikowane produkty. Ponadto Blitzhandel24 zapewnia Państwu ochronę do 20.000 € za pośrednictwem Trusted Shops, a także bezpieczny prawnie sklep poprzez znak jakości EHI.

Ostatnio oglądany