Kofax PaperPort 14.7 Professional
z VAT Darmowa wysyłka
- Nr artykułui: 241821454
- Producent nie: F309G-W00-14.0
- Czas trwania: Ważny bezterminowo
- Język (języki): DE | EN | FR | PT | IT | ES | NL | CN | JP
- Strefa(-y) kraju(-ów): Na całym świecie
Informacje o produkcie "Kofax PaperPort 14.7 Professional"
Kofax PaperPort 14,7 Professional
PaperPort Professional to inteligentne rozwiązanie zwiększające wydajność pracy, które umożliwia skanowanie, zarządzanie, wyszukiwanie, składanie i udostępnianie papieru, dokumentów biznesowych i zdjęć. PaperPort Professional zapewnia dostęp do dokumentów w chmurze w dowolnym czasie i miejscu.
Oto kluczowe cechy: Pracuj w sposób bardziej zorganizowany i znajdź pliki, papier i zdjęcia w mgnieniu oka
Przechowuj i udostępniaj dokumenty w sieci, w Microsoft® SharePoint® lub w chmurze
Uzyskaj dostęp do swoich plików w dowolnym miejscu i czasie za pomocą iPhone®, iPad® lub Android™
Skanuj bez wysiłku z dowolnego urządzenia
Twórz i edytuj pliki PDF w 100% zgodne ze standardami
Spraw, aby dane w Twoich dokumentach mogły być ponownie wykorzystane dzięki zaawansowanym funkcjom OCRZarządzanie dokumentami
w taki sposób, w jaki potrzebujesz
Port PaperPort pozwala na skanowanie papieru, tworzenie plików PDF oraz przeglądanie, edytowanie i konwertowanie plików na komputerze. Rozwiązanie PaperPort Anywhere, dołączone bezpłatnie do aplikacji PaperPort Apps, zapewnia dostęp do plików na urządzeniach przenośnych z obsługą przeglądarki: iPhone®, iPad® i Android™.
Zmniejszenie ilościodpadów papierowych, oszczędność energiiPaperPort
jest zielonym rozwiązaniem
.
Użyj go do skanowania, konwertowania, zarządzania, ponownego wykorzystania i dystrybucji dokumentów PDF w całej organizacji. PaperPort uniezależnia Cię od drukarek, faksów i usług kurierskich. Połóżcie kres metodom, które mają wpływ na środowisko i wasze wyniki.
Tworzeniei łączenie
plików PDFPDF Create umożliwia przekształcanie plików z dowolnej aplikacji w standardowe pliki PDF lub łączenie wielu plików i formatów w jeden plik PDF
.
Chrońważne dokumentyZabezpieczaj
poufne informacje i zapewnij zgodność z wymogami prawnymi
.
Zaawansowane funkcje zabezpieczeń PDF w PaperPort, takie jak ochrona hasłem i szyfrowanie, pozwalają kontrolować, kto ma dostęp do każdego dokumentu i kto może wprowadzać zmiany.
Wypełnianieformularzy szybko i
czystoPaperPort
posiada
funkcję FormTyper automatycznie i precyzyjnie przekształca zeskanowane formularze papierowe w profesjonalnie wyglądające formularze elektroniczne, które można wypełniać na ekranie, zapisywać jako PDF i e-mail
.
FormTyper rozpoznaje pola wyboru i pozwala na dostosowanie każdego atrybutu formularza. Następnie można nałożyć zeskanowany podpis za pomocą pieczątki.
Natychmiast znajdź informacjeTeraz
możesz tworzyć przeszukiwalne pliki PDF z plików cyfrowych i zeskanowanych dokumentów papierowych
.
Po prostu wpisz wyszukiwane hasło do wyszukiwarki na pulpicie Windows® lub Google®, a natychmiast dowiesz się, gdzie znajduje się dany plik.
Współpracuje z
drukarkami
typu
All-in-One, skanerami mobilnymi i stacjonarnymi, działa szybciej, łatwiej i lepiej z PaperPort
.
Przechwytywanie danych w biegu Brak
skanera na kilometry wokół? Nie ma problemu. Wystarczy zrobić zdjęcie dokumentu aparatem cyfrowym i przesłać go do PaperPort Anywhere lub innej usługi w chmurze. Można również łatwo przekształcić sfotografowane dokumenty w edytowalny tekst.
Od urządzenia wielofunkcyjnego do
odbiorcyPaperPort
sprawia, że Twoja
inwestycja w sieciowe urządzenia wielofunkcyjne
jest opłacalna.
Dzięki funkcji DesktopDelivery portu PaperPort możesz dostarczyć mnóstwo papieru bezpośrednio do dowolnego komputera stacjonarnego w sieci.
Dodatkowe funkcje wersji Professional (w porównaniu z wersją Standard):
- Zawiera PDF Create - tworzenie i bezpieczeństwo plików PDF dla najbardziej wymagających użytkowników
- Kreator nagrywania z podglądem skanowania
- Nieograniczona liczba profili skanowania
- Indexing all-in-one zgodnie z harmonogramem
- Wysoko skompresowane, kolorowe dokumenty skanowane
- Skanowanie za pomocą urządzeń wielofunkcyjnych i dystrybucja dokumentów
- Podzielenie zakładek na pulpit i przestrzeń roboczą
- Wsparcie przepływu pracy OmniPage (wymagana OmniPage)
- Połączenie Microsoft® SharePoint®
- Skanowanie sieci, zarządzanie folderami i plikami
Wymagania systemowe:
- Komputer z procesorem kompatybilnym z Intel Pentium lub nowszym
- 1 GB pamięci RAM
- 700 MB wolnego miejsca na dysku twardym na pliki aplikacji.
- 1024 x 768 pikseli rozdzielczości ekranu z co najmniej 16-bitowym ustawieniem kolorów (High Color)
- Urządzenie wskazujące kompatybilne z systemem Windows®
- Aktualna przeglądarka internetowa
- Połączenie internetowe
Obsługiwane systemy operacyjne:
- Windows® 10, 32 bity i 64 bity
- Windows® 8, 32-bitowy i 64-bitowy
- Windows® 7, 32-bitowy i 64-bitowy
Uwaga: Wydajność i szybkość mogą zostać poprawione, jeśli komputer przekroczy minimalne wymagania dotyczące procesora, pamięci i dostępnej przestrzeni dyskowej. Jest to szczególnie prawdziwe w przypadku konwersji dużych plików PDF z kolorami.
Jak kształtują się nasze ceny?
Podstawową zasadą handlu oprogramowaniem jest sztuka zaniechania.
- Wiązka objętościowa
- Eliminacja opłat za dostawę i przechowywanie, poprzez wirtualne zarządzanie towarami.
- Przywóz bezpośredni
- Długoterminowe relacje z dystrybutorami.
- Niska marża zysku, głównym priorytetem Blitzhandel24 jest wartość i wzrost bazy klientów.
- Centralna i chuda administracja.
- Zakupy ilościowe od autoryzowanych dostawców/dystrybutorów.
- Eliminacja wysokich inwestycji marketingowych, ponieważ jesteśmy w stanie odpowiedzieć na potrzeby naszych klientów w sposób ukierunkowany i dlatego możemy niezawodnie realizować koncepcję "reklamy poprzez referencje".
Czy z tego powodu jakość jest gorsza?
Obiecujemy naszym klientom doskonałą jakość. Ceny w żaden sposób nie wpływają na jakość, nasi klienci otrzymują sprawdzone i zweryfikowane produkty. Ponadto Blitzhandel24 zapewnia Państwu ochronę do 20.000 € za pośrednictwem Trusted Shops, a także bezpieczny prawnie sklep poprzez znak jakości EHI.