Infolinia +49 3221 2292585
 
ABBYY FineReader 15 Corporate, 1 użytkownik, WIN, pełna wersja, pobierz

ABBYY FineReader 15 Corporate, 1 użytkownik, WIN, pełna wersja, pobierz

1034,96 PLN * 1124,95 PLN * (8% ocalony)

inkl. MwSt. plus koszty wysyłki

  • 241820614
  • FR15CW-FMPL-X
  • Ważny bezterminowo
  • Wszystkie języki
  • Na całym świecie
Nośnik danych do Twojego oprogramowania
ABBYY FineReader 15 Corporate Wszechstronny zestaw narzędzi zwiększający... więcej
Informacje o produkcie "ABBYY FineReader 15 Corporate, 1 użytkownik, WIN, pełna wersja, pobierz"

ABBYY FineReader 15 Corporate

Wszechstronny zestaw narzędzi zwiększający produktywność podczas pracy z plikami PDF i digitalizacji dokumentów. Obejmuje porównanie dokumentów i automatyczną konwersję do 5 000 stron miesięcznie

ABBYY FineReader 15 Corporate to zestaw narzędzi typu "wszystko w jednym" do pracy z plikami PDF i digitalizacji dokumentów. FineReader PDF umożliwia pracę zarówno z cyfrowo tworzonymi, jak i skanowanymi dokumentami papierowymi, co ułatwia wykonywanie szerokiego zakresu zadań związanych z dokumentami w cyfrowym środowisku pracy. Za pomocą programu ABBYY FineReader 15 Corporate można przeglądać, edytować, wyszukiwać, komentować, współpracować, podpisywać i chronić pliki PDF oraz porównywać wersje dokumentów w różnych formatach plików, aby skutecznie identyfikować różnice. Dzięki bezproblemowo zintegrowanej technologii OCR opartej na technologii AI FineReader umożliwia także wyodrębnienie informacji z pliku PDF lub konwersję całego dokumentu do dalszej obróbki w programie Word lub Excel®. Konwersja dokumentów może być również zautomatyzowana w celu przygotowania wielu dokumentów do dalszego przetwarzania.

Funkcje FineReader:

Efektywne posługiwanie się plikami PDF w cyfrowym świecie pracy.

Oszczędzaj czas i wysiłek, używając i wykańczając dokumenty w łatwy i produktywny sposób. Przetwarzaj każdy dokument (niezależnie od tego, czy jest on tworzony cyfrowo, czy też przekształcany z papieru) z taką samą wydajnością. Uzyskaj dostęp do edycji tekstu, tabel i całego układu PDF bez dodatkowych kroków konwersji.

Przeglądanie, organizowanie i nawigacja w plikach PDF
Poruszaj się po stronach, komentarzach i metadanych. W zależności od preferencji czytelnika, wybierz tryb wyświetlania, który najbardziej Ci odpowiada. Możesz dodawać, usuwać, zmieniać układ stron, obracać i kadrować. Łączenie różnych dokumentów w jeden plik PDF.
Ponowne
wykorzystanie informacji z plików PDF Wy
ciągnij

(skopiuj i wklej) tekst i tabele bezpośrednio z dowolnego pliku PDF, zachowując jednocześnie formatowanie - wystarczy kilka kliknięć

.

Przeglądanie i aktualizacja metadanych oraz weryfikacja podpisów cyfrowych w celu zapewnienia autentyczności i integralności dokumentów.
Dostęp do
informacji z dowolnego typu plików PDF Znaj


informacje nawet w zeskanowanych plikach PDF szybko i łatwo za pomocą pełnotekstowego wyszukiwania słów kluczowych i zakładek

.

Gdy tylko dokument zostanie otwarty, program FineReader PDF automatycznie rozpoznaje nieskanowane dokumenty PDF i natychmiast stosuje OCR (optyczne rozpoznawanie znaków), aby umożliwić ich przeszukiwanie.
Edytuj
i aktualizuj
pliki PDF

Aktualizuj

nieaktualną zawartość dokumentów PDF lub twórz zupełnie nowe dokumenty w oparciu o istniejące pliki PDF

.

Możesz edytować lub dodawać sekcje, wstawiać lub usuwać obrazy, edytować tekst w tabelach, a także zmieniać układ elementów na stronie. Dzięki FineReader PDF można edytować zeskanowany dokument tak samo łatwo jak cyfrowo utworzony PDF.

Zarządzanie i dostosowywanie
dokumentów PDF
do konkretnych
przepływów pracy

Korzystaj ze

spersonalizowanych stempli, numerowania automatycznego i znaków wodnych, aby dostosować PDF do swoich przepływów pracy

.

Możesz wstawiać lub edytować łącza, zakładki, nagłówki, stopki i numery stron, aby ułatwić nawigację po dokumencie. Ułatwiaj wyszukiwanie dokumentów poprzez dodanie konkretnych słów kluczowych do metadanych.

Wypełnianie
formularzy PDF Wypełnianie

interaktywnych pól w formularzach PDF lub wstawianie tekstu tam, gdzie jest to potrzebne w zeskanowanych formularzach papierowych

.

Formularze podpisów z podpisami faksowymi lub cyfrowymi














Podziel się pomysłami, uzyskaj opinie od członków swojego zespołu i podziel się dokumentami. Korzystaj z narzędzi do spotkań i podejmowania decyzji bezpośrednio w formacie PDF poprzez dodawanie znaczników, adnotacji, komentarzy i rysunków w dokumencie.

Wstawianie znaczników i notatek
Łatwe wstawianie notatek w dowolnym miejscu pliku PDF (tekst, obrazy, grafika lub obszar graficzny, podpisy itp.) za pomocą notatek, pól tekstowych i wielu innych narzędzi do oznaczania i rysowania.
Komentuj
i dyskutuj Wymieniaj się pomysł
ami

i pytaniami, komentując markery i adnotacje lub odpowiadając na komentarze.



Przydzielenie statusu każdej z uwag w celu zapewnienia większej przejrzystości wśród zainteresowanych stron i ukierunkowanego dialogu.

Zarządzanie komentarzami i szybkie
podejmowanie
decyzji
Możesz wyszukiwać, sortować, filtrować i komentować status według słów kluczowych

.

Można również łatwo dodać stempel, aby przypisać status do całego dokumentu.

Wysyłanie dokumentów do zatwierdzenia przez innych
Udostępnianie dokumentów różnym współpracownikom i przechwytywanie wielu cyfrowych podpisów w formacie PDF

.






Zminimalizuj zagrożenia dla bezpieczeństwa podczas udostępniania i przechowywania plików PDF. Możesz dodawać i weryfikować podpisy cyfrowe, czynić poufne informacje nierozpoznawalnymi, usuwać ukryte dane i zarządzać dostępem do swoich plików PDF.

Uczynienie informacji poufnych nierozpoznawalnymi
Zapobieganie ujawnianiu informacji wrażliwych lub poufnych za pomocą niezawodnego narzędzia do zaciemnienia obrazu. Trwałe i nieodwołalne usunięcie z pliku PDF informacji poufnych, takich jak dane osobowe, dane bankowe itp. - w treści, nagłówkach i stopkach, komentarzach i metadanych. Pracuj z maksymalną wydajnością, przeszukując cały dokument w kilka sekund i czyniąc odpowiednie sekcje nierozpoznawalnymi.
Usuń ukryte
informacje Z
minimalizuj

ryzyko przypadkowego ujawnienia poufnych informacji w pliku PDF poprzez usunięcie ukrytych obiektów i danych za pomocą jednego kliknięcia

.

Można usuwać warstwy tekstowe, komentarze i notatki, załączniki, zakładki, metadane, linki, nośniki, skrypty i dane formularzy dodawane przez OCR.
Zastosuj
ochronę hasłem Zarządzaj
dostępem do plików PDF z różnymi poziomami ochrony hasłem, aby ograniczyć otwieranie dokumentów lub działania takie jak drukowanie, edycja lub wydobywanie informacji.





Certyfikat
z podpisem cyfrowym Podpisuj

PDF-y z certyfikatem podpisu cyfrowego.



Oprócz podpisu cyfrowego, można również utworzyć i wstawić faks swojego podpisu odręcznego. Weryfikacja podpisów cyfrowych w formacie PDF w celu zapewnienia ich autentyczności i integralności








Wybierz podejście "digital-first" poprzez standaryzację dokumentacji w formacie PDF i skorzystaj z jego zalet. Konwersja papierowych dokumentów lub plików w dowolnym formacie do plików PDF z możliwością wyszukiwania, zgodnych z normami ISO lub konwertowanie plików PDF do formatu Microsoft® Word, Excel i ponad 15 innych formatów w celu zapewnienia maksymalnej elastyczności w zakresie edycji i ponownego wykorzystania.

Tworzenie standardowych branżowych plików PDF
FineReader może tworzyć pliki PDF z ponad 25 różnych formatów plików, bezpośrednio z dokumentów papierowych lub za pomocą drukarki PDF z prawie każdej aplikacji z funkcją drukowania. Zakres obsługiwanych formatów PDF obejmuje PDF/A-1 do PDF/A-3 do długoterminowej archiwizacji, jak również PDF/UA, aby zapewnić dostęp do niezbędnych informacji podczas korzystania z oprogramowania pomocniczego, takiego jak czytniki ekranu.
Łączenie
dokumentów w jeden PDF
Możesz połączyć wiele plików o różnych formatach w jeden PDF lub utworzyć nowy PDF, wyodrębniając i łącząc strony z istniejących plików PDF

.


Konwersja
plików PDF do formatów edytowalnych Konwersja
plików PDF do w pełni edytowalnych formatów, takich jak Microsoft Word, Excel i wiele innych - pojedynczo lub wiele plików PDF na raz

.

Inteligentne technologie OCR i konwersji dokumentów PDF firmy ABBYY zapewniają najwyższy poziom dokładności oraz zachowanie układu i struktury w celu bezproblemowego dalszego przetwarzania.

Zaawansowana konwersja PDF
Edytor OCR zawiera zaawansowane narzędzia i opcje umożliwiające precyzyjną kontrolę i wyjątkową elastyczność podczas konwersji dokumentów PDF do formatów plików edytowalnych

.






Szybkie i niezawodne wykrywanie różnic pomiędzy dwiema wersjami dokumentów w różnych formatach - w tym skanowanie. Można szybko zidentyfikować nieautoryzowane zmiany, sprawdzić, czy zostały one wprowadzone zgodnie z ustaleniami, lub sprawdzić, czy w dokumencie nie wprowadzono żadnych zmian.

Porównywanie dokumentów szybko, niezawodnie i bez wysiłku
Zaoszczędź sobie czasochłonnego i żmudnego porównywania dwóch dokumentów wiersz po wierszu. FineReader PDF wykrywa różnice pomiędzy dwoma wersjami dokumentów w ciągu kilku sekund. Oprogramowanie identyfikuje istotne zmiany w tekście bez dodatkowych kroków konwersji, nawet jeśli format wersji dokumentu jest różny. Na przykład można porównywać dokumenty Microsoft Office, cyfrowe pliki PDF, zeskanowane pliki PDF, a nawet skany i pliki obrazów.
Skup się
na najważniejszych różnicach FineReader
wyświetla tylko te zmiany, które mają wpływ na zawartość dokumentu i ignoruje drobne różnice, takie jak formatowanie czy przerwy

w wierszach.

Dzięki temu możesz przeglądać dokumenty 5 do 20 razy szybciej*, co pozwala skupić się na tym, co ważne, ułatwia pracę i minimalizuje ryzyko utraty czegoś ważnego. Możesz również ręcznie zignorować różnice, które są nieistotne dla Twojego zadania, tak aby nie pojawiały się już na liście wyników porównania.
*W porównaniu z innymi rozwiązaniami PDF przy porównywaniu kopii dokumentów w formatach DOC(X) i cyfrowych PDF, zgodnie z wewnętrznymi testami firmy ABBYY.

Eksport i udostępnianie wyników
porównania

Dostosuj

wyniki porównania do swoich potrzeb.



Jeśli chcesz, aby ktoś udostępnił lub edytował zmiany, wyeksportuj plik do programu Microsoft Word w trybie "Track Changes". Alternatywnie, użyj pliku PDF, podkreślając różnice z komentarzami, aby podzielić się nimi i omówić je z innymi. Możesz nawet zapisać listę różnic samodzielnie jako tabelę w programie Microsoft Word, aby mieć kompaktowy przegląd swoich notatek, raportów lub spotkań.

Porównaj
wielojęzyczne
dokumenty FineReader
obsługuje porównywanie tekstów w 38 językach, a także w przypadku dokumentów zawierających kilka języków

.

Oprogramowanie może również automatycznie rozpoznawać język dokumentu.









Skorzystaj z cyfrowego sposobu pracy poprzez digitalizację papierowych dokumentów i skanów w celu ich przechowywania, szybkiego i niezawodnego wyszukiwania lub natychmiastowego ponownego wykorzystania i edycji. Skorzystaj z niezrównanej dokładności wiodącej na rynku technologii optycznego rozpoznawania znaków (OCR) opartej na AI i uprość wszystkie swoje zadania związane z dokumentacją.

Tworzenie plików PDF z możliwością wyszukiwania
Łatwa konwersja dokumentów papierowych, skanów i zeskanowanych plików PDF do plików PDF z możliwością wyszukiwania, dzięki czemu można szybko pobierać dokumenty z archiwów cyfrowych i uzyskać dostęp do zawartych w nich informacji. FineReader PDF obsługuje format PDF/A, Standarddługoterminowej archiwizacji, ze wszystkimi poziomami i wariantami zgodności od PDF/A-1 do PDF/A-3. Ponowne

wykorzystanie i edycja
Konwersja dokumentów papierowych i skanowanie do plików edytowalnych w programach Microsoft Word, Excel i OpenOffice Writer, a także innych popularnych formatach. Technologie OCR i konwersji dokumentów firmy ABBYYY oparte na sztucznej inteligencji zapewniają najwyższy poziom dokładności oraz zachowanie układu i struktury w celu bezproblemowego dalszego przetwarzania.

Zaawansowana konwersja dokumentów Zarządzaj
szczegółowo procesem rozpoznawania tekstu i konwersji dokumentów.



OCR Editor zawiera zaawansowane narzędzia i opcje usprawniające konwersję dokumentów oraz zapewnia elastyczność, której mogą wymagać niektóre dokumenty i zadania. Zaawansowane narzędzia do wstępnego przetwarzania obrazu i dodatkowe ustawienia chroniące układ dokumentu zapewniają jeszcze większą dokładność i spójność. Za pomocą poręcznego narzędzia weryfikacyjnego można szybko i niezawodnie sprawdzić tylko te znaki w skonwertowanym tekście, które mogły zostać nieprawidłowo rozpoznane.

Zapisywanie miejsca na dysku
Zmniejszenie

rozmiaru pliku PDF z kompresją MRC do jednej dwudziestej

.






Korzystaj z narzędzi automatyzacji w celu usprawnienia powtarzalnych zadań konwersji OCR lub konwersji wielu dokumentów do formatów edytowalnych, takich jak Microsoft Word, Excel i innych. Zapewnienie możliwości wyszukiwania wszystkich dokumentów papierowych i plików PDF oraz wykorzystanie standardów branżowych do długoterminowej archiwizacji (takich jak PDF/A) w celu zapewnienia dostępności dokumentów w przyszłości.

Użyj gorącego folderu do zautomatyzowania zadań konwersji dokumentów dla osób lub grup roboczych, takich jak przygotowanie dokumentów do dalszego przetwarzania, które zostały zeskanowane na biurowym urządzeniu wielofunkcyjnym lub wysłane jako załączniki e-mail. Program ABBYY Hot Folder może przetwarzać do 5000 stron miesięcznie* (liczba stron jest resetowana co 30 dni) i używa do konwersji dokumentów do 2 rdzeni procesora.

*Konwersja wielu dokumentów w ramach głównego interfejsu użytkownika FineReader 15 (okno Nowe zadanie) jest nieograniczona we wszystkich wersjach produktów (Standard, Corporate).

Tworzenie monitorowanego folderu na lokalnym dysku twardym lub sieciowym, serwerze FTP lub skrzynce pocztowej. Jeśli pliki są następnie zapisywane w tym folderze, są one automatycznie konwertowane z predefiniowanymi ustawieniami, natychmiast lub zgodnie z harmonogramem. Program ABBYY Hot Folder pozwala na określenie ustawień przetwarzania dla każdego monitorowanego folderu z osobna.

Tworzenie zautomatyzowanych zadań z krokami konwersji i ustawieniami dostosowanymi do często wykonywanych zadań. Uprość proces wykonywania codziennych konwersji tak, aby można je było wykonać za pomocą kilku kliknięć.

Wykonywanie wielu zadań związanych z dokumentacją w jednej aplikacji. Zmniejszenie kosztów poprzez inwestowanie w mniejszą liczbę oddzielnych komponentów oprogramowania. Zwiększ wydajność swojej codziennej pracy poprzez zmniejszenie liczby używanych aplikacji i uniknięcie powielania pracy. Korzystaj z prostego, nieskomplikowanego interfejsu użytkownika i wysokiej jakości wyników.

Co nowego:

Edytuj całą zawartość pliku PDF
Dzięki programowi FineReader 15 edycja wszystkich typów plików PDF - w tym skanów - jest teraz prawie tak łatwa, jak przy użyciu edytora tekstu. Możesz edytować całe sekcje, zmieniać formatowanie tekstu, edytować komórki tabeli, a nawet zmieniać cały układ poszczególnych elementów.

Porównanie dokumentów wywozowych
Różnice pomiędzy dwoma wersjami dokumentu można nie tylko wyeksportować jako komentarze w formacie PDF, ale również wyeksportować wyniki jako dokument Word w trybie "Ścieżka zmian". Pozwala to na łatwe zaakceptowanie lub odrzucenie zmian i uzupełnienie dokumentu (dostępne tylko w programie ABBYY FineReader 15 Corporate).

Bardziej precyzyjna konwersja dokumentów
Najnowsze udoskonalenia technologii OCR firmy ABBYYY opartej na sztucznej inteligencji oferują większą dokładność w rozpoznawaniu znaków japońskich, koreańskich i chińskich oraz zoptymalizowane automatyczne tagowanie do tworzenia plików PDF i PDF/UA. Inteligentne wykrywanie jakości warstwy tekstowej tworzonych cyfrowo plików PDF zapewnia dokładniejsze wyniki podczas konwersji do formatów nadających się do edycji.

Zmaksymalizuj korzyści dla całej organizacji
Nowe licencje dla użytkowników zdalnych pozwalają organizacjom na korzystanie z programu FineReader z rozwiązaniami do wirtualizacji komputerów stacjonarnych i aplikacji. Dodano nowe opcje dostosowywania ustawień programu FineReader podczas wdrażania przy użyciu obiektów polityki grupy.

Wymagania systemowe:

System operacyjny

  • Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows 10

Scentralizowane wdrażanie i wirtualizacja

Działanie programu ABBYY FineReader 15 zostało przetestowane dla następujących konfiguracji:

  • Microsoft WindowsServer 2019, 2016, 2012 R2, 2008 R2 (łącznie z aplikacją Remote Desktop, RemoteApp i Remote Desktop Web Access) Citrix
    Workspace App 1808 (z zainstalowaną aplikacją dostępną z serwera), Citrix Virtual Apps i pulpity
    .

Sprzęt komputerowy

  • Komputer PC z procesorem 1 GHz (lub szybszym) x86 lub x64 z zestawem instrukcji SSE2
  • 1 GB pamięci RAM (zalecane 4 GB); w systemach wieloprocesorowych wymagane jest dodatkowe 512 MB pamięci RAM na każdy dodatkowy procesor.
  • 1,2 GB miejsca na dysku twardym dla typowej instalacji programu i 1,2 GB wolnego miejsca dla optymalnej pracy programu
  • Karta graficzna o rozdzielczości 1024x768 lub wyższej
  • Do aktywacji numeru seryjnego wymagane jest połączenie z Internetem.
  • Klawiatura, mysz lub inne urządzenie wskazujące

Języki interfejsu użytkownika

angielski, bułgarski, chiński (uproszczony), chiński (tradycyjny), czeski, duński, francuski, grecki, hiszpański, japoński, koreański, niderlandzki, niemiecki, polski, portugalski (Brazylia), rosyjski, słowacki, szwedzki, turecki, ukraiński, węgierski, włoski i wietnamski

Obsługiwane formaty plików

FORMATY WSTĘPNE

  • PDF (2.0 lub wcześniej), w tym PDF/A, PDF/UA
  • Formaty obrazów: TIFF, JPEG, JPEG 2000, JBIG2, PNG, BMP, PCX, GIF, DjVu, XPS*.
  • Edytowalne formaty**: DOC(X), XLS(X), PPT(X), VSD(X), HTML, RTF, TXT, ODT, ODS, ODP

Obsługiwane wnioski

  • Microsoft Word 365, 2019, 2016, 2013, 2010, 2007
  • Microsoft Excel 365, 2019, 2016. 2013, 2010, 2007
  • Microsoft PowerPoint 365, 2019, 2016, 2013, 2010, 2007
  • Microsoft SharePoint 2013, SharePoint Server 2013, 2016, 2019
  • Apache OpenOffice Writer 4.1
  • LibreOffice Writer 5.2, 6.1
  • Adobe Acrobat/Reader (10.0 i wyższy)

Jeśli aplikacja nie znajduje się na tej liście, praca z tą aplikacją nie została jeszcze przetestowana. Aby zapewnić lepszą kompatybilność, zalecamy zainstalowanie najnowszych aktualizacji i uaktualnień dla powyższych aplikacji.

Jak i kiedy otrzymam zakupiony produkt?
Produkty cyfrowe, klucze produktów i dostęp do centrum pobierania zostaną udostępnione e-mailem natychmiast po zakupie - chyba że nośnik danych został zamówiony.
Jakie opcje płatności są dla mnie dostępne?
PayPal, Amazon Pay, natychmiastowy przelew bankowy, karta kredytowa, Apple Pay, przedpłata, zakup na fakturze
Jakie gwarancje mam w Blitzhandel24?
Blitzhandel24 to sklep internetowy z certyfikatem EHI, TrustedShops i CHIP. Blitzhandel24 oferuje również swoim klientom stałe wsparcie, a także wsparcie dla zakupionego produktu. Jeśli produkt nie był używany / wykorzystany, nasi klienci mogą skorzystać z gwarancji zwrotu pieniędzy.
Jak kształtują się nasze ceny? więcej

Jak kształtują się nasze ceny?

Podstawową zasadą handlu oprogramowaniem jest sztuka zaniechania.

  • Wiązka objętościowa
  • Eliminacja opłat za dostawę i przechowywanie, poprzez wirtualne zarządzanie towarami.
  • Przywóz bezpośredni
  • Długoterminowe relacje z dystrybutorami.
  • Niska marża zysku, głównym priorytetem Blitzhandel24 jest wartość i wzrost bazy klientów.
  • Centralna i chuda administracja.
  • Zakupy ilościowe od autoryzowanych dostawców/dystrybutorów.
  • Eliminacja drogich inwestycji marketingowych, ponieważ nacisk kładzie się bardziej na stałych klientów w sensie "klienci polecają klientów".

realizujemy korzyści kosztowe, które przekazujemy naszym klientom w postaci korzystnych cen.

Czy z tego powodu jakość jest gorsza?

Obiecujemy naszym klientom doskonałą jakość. Ceny w żaden sposób nie wpływają na jakość, nasi klienci otrzymują sprawdzone i zweryfikowane produkty. Ponadto Blitzhandel24 zapewnia Państwu ochronę do 20.000 € za pośrednictwem Trusted Shops, a także bezpieczny prawnie sklep poprzez znak jakości EHI.

Ostatnio oglądany