Adobe Acrobat Standard 2017 DC OEM
z VAT Darmowa wysyłka
- Nr artykułui: 241821596
- Producent nie: 65280718
- Czas trwania: Ważny bezterminowo
- Język (języki): DE | EN | FR | IT | ES | PT | PL | RU | JP | KP | CN
- Strefa(-y) kraju(-ów): Na całym świecie
Informacje o produkcie "Adobe Acrobat Standard 2017 DC OEM"
Niezawodnie twórz, edytuj i podpisuj dokumenty PDF
- Tworzenie plików PDF
- Edytuj lub eksportuj pliki PDF
- Podpisuj pliki PDF
- Tylko dla systemu Windows
Program Acrobat 2017 oferuje nie tylko najbardziej wszechstronne rozwiązanie do obsługi dokumentów PDF, ale także nowe sposoby tworzenia, edytowania, podpisywania, wysyłania i śledzenia dokumentów - łatwiejsze niż kiedykolwiek. Na komputerach stacjonarnych, urządzeniach mobilnych i w przeglądarkach internetowych. Dzięki temu możesz pracować nad dokumentami i z nimi w dowolnym miejscu i czasie. Wybierz szybszą, inteligentniejszą drogę. Zasilany przez Adobe, twórcę PDF.
Cechy
- Przekształcanie dokumentów papierowych w edytowalne pliki PDF
- Edycja i porządkowanie stron na tablecie
- Tworzenie dostępnych plików PDF
- Bezpowrotne usuwanie poufnych informacji
- Standaryzacja zadań za pomocą akcji wspomaganych
- Tworzenie plików PDF z programów Microsoft Project, Visio lub AutoCAD
- Zaawansowane funkcje PDF: Zgodność ze standardami PDF | Porównywanie dokumentów | Indeksowanie | Przygotowanie do druku
- Tworzenie, uzyskiwanie i zarządzanie podpisami elektronicznymi niezależnie od urządzenia
- Monitorowanie dostarczania dokumentów wysyłanych pocztą
- Zmniejszanie zużycia atramentu i tonera podczas drukowania
- Eksportowanie plików PDF do formatu Word, Excel, PowerPoint lub RTF
- Edycja tekstu i obrazów
- Konwertowanie dokumentów papierowych lub Word do formularzy PDF z możliwością wypełnienia
- Konwertowanie dokumentów papierowych do plików PDF z możliwością przeszukiwania
- Podstawowe funkcje PDF: Tworzenie plików PDF | Skanowanie i OCR | Scalanie plików | Organizowanie stron | Ochrona | Formularze
- Synchronizacja ustawień użytkownika na wielu urządzeniach za pomocą platformy Microsoft UE-V
- Automatyczne wypełnianie i podpisywanie formularzy na podstawie osobistej listy
- Elektroniczne podpisywanie dokumentów i formularzy
- Otwieranie, wyszukiwanie, drukowanie i komentowanie plików na różnych urządzeniach.
- NOWOŚĆ Przyspiesz swoją pracę dzięki nowemu przeglądaniu w zakładkach. Otwieranie wielu plików PDF w jednym oknie.
- NOWOŚĆ Zrób więcej dzięki edycji plików PDF. Twórz nowe listy numerowane lub wypunktowane podczas pracy z narzędziem Edycja PDF.
- NOWOŚĆ Dzięki nowemu przepływowi pracy skanowania do PDF można łatwo wybrać najlepsze opcje skanowania i uzyskać najlepsze wyniki.
- NOWOŚĆ Cyfrowe podpisywanie, poświadczanie i weryfikowanie dokumentów jest łatwiejsze dzięki zaktualizowanemu narzędziu Certyfikaty.
- NOWOŚĆ Skorzystaj z ulepszonej wyszukiwarki narzędzi, aby szybko znaleźć narzędzie potrzebne do wykonania danego zadania.
- NOWOŚĆ Zmień wygląd programu Acrobat, aby odzwierciedlić swój gust. Wybierz domyślny jasny motyw lub nowy ciemny motyw.
Wymagania systemowe:
Windows
- Procesor o częstotliwości co najmniej 1,5 GHz
- Windows Server 2008 R2 (64 bit), 2012 (64 bit), 2012 R2 (64 bit) lub 2016 (64 bit); Windows 7 SP1 (32 bit i 64 bit); Windows 8 (32 bit i 64 bit) lub Windows 10 (32 i 64 bit)
- 1 GB RAM
- 2.5 GB wolnego miejsca na dysku twardym
- Rozdzielczość ekranu 1024 x 768 px
- Internet Explorer 11; Firefox (ESR); lub Chrome
- Sprzętowa akceleracja grafiki (opcjonalnie)
- Oprogramowanie nie będzie działać bez aktywacji. Do aktywacji produktu firmy Adobe, sprawdzenia poprawności subskrypcji i uzyskania dostępu do usług online wymagane jest połączenie z Internetem i rejestracja.* Aktywacja telefoniczna nie jest dostępna.
*Ten produkt zapewnia dostęp do pewnych usług udostępnianych w Internecie przez firmę Adobe lub inne podmioty ("Usługi Online"). Usługi Online są dostępne tylko dla użytkowników w wieku co najmniej 13 lat i wymagają zaakceptowania dodatkowych warunków użytkowania oraz Zasad ochrony prywatności w Internecie firmy Adobe (zobacz warunki na stronie www.adobe.com/go/terms_de). Usługi Online nie są dostępne we wszystkich krajach lub językach i mogą zostać zmodyfikowane lub przerwane bez powiadomienia. W niektórych przypadkach wymagana jest rejestracja użytkownika. Niektóre usługi mogą wymagać opłaty lub subskrypcji.
Rozmiar do pobrania
5.85 MB
Szacowany czas pobierania
Połączenie telefoniczne (56 kBit/s) | 14 min. |
DSL/Kablowa (256 kBit/s) | 3 min. |
DSL/Kablowa (768 kBit/s) | 1 min. |
DSL/Kablowa (1,6 MBit/s) | 1 min. |
DSL/Kablowa (6 MBit/s) | 0 min. |
DSL/Kablowa (16 MBit/s) | 0 min. |
Jak kształtują się nasze ceny?
Podstawową zasadą handlu oprogramowaniem jest sztuka zaniechania.
- Wiązka objętościowa
- Eliminacja opłat za dostawę i przechowywanie, poprzez wirtualne zarządzanie towarami.
- Przywóz bezpośredni
- Długoterminowe relacje z dystrybutorami.
- Niska marża zysku, głównym priorytetem Blitzhandel24 jest wartość i wzrost bazy klientów.
- Centralna i chuda administracja.
- Zakupy ilościowe od autoryzowanych dostawców/dystrybutorów.
- Eliminacja wysokich inwestycji marketingowych, ponieważ jesteśmy w stanie odpowiedzieć na potrzeby naszych klientów w sposób ukierunkowany i dlatego możemy niezawodnie realizować koncepcję "reklamy poprzez referencje".
Czy z tego powodu jakość jest gorsza?
Obiecujemy naszym klientom doskonałą jakość. Ceny w żaden sposób nie wpływają na jakość, nasi klienci otrzymują sprawdzone i zweryfikowane produkty. Ponadto Blitzhandel24 zapewnia Państwu ochronę do 20.000 € za pośrednictwem Trusted Shops, a także bezpieczny prawnie sklep poprzez znak jakości EHI.