Infolinia +49 3221 2292585
 

Procedura Zamówień

Zamawiasz w naszym sklepie, przechodząc przez następujące kroki.

1) Dodajesz artykuły do koszyka klikając na "dodaj do koszyka" bez zobowiązań

2) Wszystkie artykuły, które umieściłeś w koszyku, możesz obejrzeć klikając na "Koszyk". Tutaj można również usunąć artykuły lub zmienić ich ilość.

3) Jeśli chcesz kupić artykuły z koszyka, kliknij na "Kasjerka". To zaprowadzi cię do procesu zamówienia.

4) W procesie składania zamówienia należy najpierw wprowadzić dane dotyczące dostawy i płatności.

5) Przed złożeniem zamówienia na stronie kontrolnej znajduje się przegląd wszystkich danych dotyczących planowanego zamówienia (w szczególności adres do faktury i dostawy, produkt, cena, ilość, sposób płatności). Tutaj zostaniesz poproszony o potwierdzenie poprawności swoich informacji. Można tu również poprawić lub zmienić dane zamówienia klikając odpowiednie przyciski.

6) Klikając na przycisk "Zapłać za zamówienie" wysyłasz do nas swoje zamówienie. Dzięki temu proponują nam Państwo zawarcie umowy sprzedaży.

Informacje o terminie zawarcia umowy znajdują się w odpowiedniej sekcji OWH.

Składasz wiążącą ofertę po przejściu przez proces zamawiania online, wpisując tam wymagane dane i klikając na przycisk "Zamówienie płatne" w ostatnim kroku zamówienia.

Po złożeniu zamówienia wyślemy Ci e-mail z potwierdzeniem otrzymania zamówienia i podaniem szczegółów zamówienia (potwierdzenie odbioru).

Niniejsze potwierdzenie odbioru nie stanowi przyjęcia Twojej oferty, a jedynie ma na celu poinformowanie Cię, że otrzymaliśmy Twoje zamówienie. Najpóźniej do momentu dostarczenia towaru otrzymają Państwo od nas wszystkie informacje o kliencie, które należy wydrukować do swojej dokumentacji.

Umowa kupna zostaje zawarta tylko poprzez wysłanie drugiego e-maila jako potwierdzenie zamówienia/umowy.

Ostatnio oglądany