Infolinia 0800 702813
 
Adobe InCopy - Pro for enterprise

Adobe InCopy - Pro for Enterprise

713,79 zł *

z VAT Darmowa wysyłka

  • ADB3578
  • 65324875CA01A12
  • 1 Rok
  • Wszystkie języki
  • Europa (strefa euro)

User:

[Kopia zapasowa] Nośnik danych do Twojego oprogramowania
Adobe InCopy Pro dla przedsiębiorstw - wydajna współpraca zapewniająca wyjątkową zawartość... więcej

Informacje o produkcie "Adobe InCopy - Pro for Enterprise"

Adobe InCopy Pro dla przedsiębiorstw - wydajna współpraca zapewniająca wyjątkową zawartość

We współczesnym świecie publikacji współpraca między autorami, redaktorami i projektantami ma kluczowe znaczenie. Adobe InCopy Pro dla przedsiębiorstw to potężne rozwiązanie, które właśnie to umożliwia: wydajną współpracę przy tworzeniu wyjątkowych treści. Zanurzmy się w świat tego oprogramowania i dowiedzmy się, w jaki sposób przenosi ono tworzenie treści na nowy poziom.

Zalety Adobe InCopy Pro dla przedsiębiorstw

1. Płynna integracja z programem InDesign

Płynny przepływ pracy między tekstem a projektem jest niezbędny. Adobe InCopy Pro dla przedsiębiorstw płynnie integruje się z Adobe InDesign, umożliwiając autorom i redaktorom bezpośrednie przejście do układu. Sprzyja to płynnej współpracy i przyspiesza cały proces publikacji.

2. Równoległa edycja treści

Adobe InCopy Pro dla przedsiębiorstw umożliwia wielu autorom pracę nad tą samą treścią w tym samym czasie, bez wzajemnego zakłócania pracy. Oprogramowanie obsługuje równoległą edycję tekstu, co zwiększa wydajność i minimalizuje czas potrzebny na ukończenie treści.

3. Przejrzyste przydzielanie zadań

Przejrzyste przydzielanie zadań i śledzenie postępów to podstawa. Adobe InCopy Pro dla przedsiębiorstw zapewnia możliwość jasnego przypisywania zadań i monitorowania statusu. Przepływy pracy redakcyjnej stają się bardziej przejrzyste, a cały zespół koncentruje się na treści.

4. Kontrola wersji i komentowanie

Skuteczna kontrola wersji i komunikacja są niezbędne we współpracy. Dzięki Adobe InCopy Pro dla przedsiębiorstw komentarze i zmiany można pozostawiać bezpośrednio w dokumencie. Zespół może łatwo przekazywać informacje zwrotne i śledzić zmiany, nie tracąc ich z oczu.

5. Przyszłościowe i elastyczne

W stale zmieniającym się środowisku wydawniczym elastyczność ma kluczowe znaczenie. Adobe InCopy Pro dla przedsiębiorstw pozostaje aktualny w dobie innowacji. Regularne aktualizacje i nowe funkcje zapewniają zespołowi najnowsze narzędzia do tworzenia treści.

Chcesz przenieść współpracę na wyższy poziom? Dzięki Adobe InCopy Pro dla przedsiębiorstw Ty i Twój zespół możecie wydajnie współpracować i tworzyć treści najwyższej jakości. Nie przegap okazji, aby zaprezentować światu swoje treści.

Wymagania systemowe

  • Obsługiwany system operacyjny: Windows 10 (64-bitowy) / macOS 10.15 lub nowszy
  • Procesor: Intel® lub AMD 64-bit, 2 GHz lub szybszy
  • Pamięć: 16 GB lub więcej
  • Wolna pamięć: 4 GB na instalację
  • Karta graficzna: GPU z obsługą DirectX 12
  • Rozdzielczość monitora: 1024 x 768
  • Internet: Do aktywacji i aktualizacji

Pamiętaj, że są to wymagania minimalne.

Jak i kiedy otrzymam zakupiony produkt?
Produkty cyfrowe, klucze produktów i dostęp do centrum pobierania zostaną udostępnione e-mailem natychmiast po zakupie - chyba że nośnik danych został zamówiony.
Jakie opcje płatności są dla mnie dostępne?
PayPal, Amazon Pay, natychmiastowy przelew bankowy, karta kredytowa, Apple Pay, przedpłata, zakup na fakturze
Jakie gwarancje mam w Blitzhandel24?
Blitzhandel24 to sklep internetowy z certyfikatem EHI, TrustedShops i CHIP. Blitzhandel24 oferuje również swoim klientom stałe wsparcie, a także wsparcie dla zakupionego produktu. Jeśli produkt nie był używany / wykorzystany, nasi klienci mogą skorzystać z gwarancji zwrotu pieniędzy.
Polityka cenowa więcej

Jak kształtują się nasze ceny?

Podstawową zasadą handlu oprogramowaniem jest sztuka zaniechania.

  • Wiązka objętościowa
  • Eliminacja opłat za dostawę i przechowywanie, poprzez wirtualne zarządzanie towarami.
  • Przywóz bezpośredni
  • Długoterminowe relacje z dystrybutorami.
  • Niska marża zysku, głównym priorytetem Blitzhandel24 jest wartość i wzrost bazy klientów.
  • Centralna i chuda administracja.
  • Zakupy ilościowe od autoryzowanych dostawców/dystrybutorów.
  • Eliminacja wysokich inwestycji marketingowych, ponieważ jesteśmy w stanie odpowiedzieć na potrzeby naszych klientów w sposób ukierunkowany i dlatego możemy niezawodnie realizować koncepcję "reklamy poprzez referencje".

Czy z tego powodu jakość jest gorsza?

Obiecujemy naszym klientom doskonałą jakość. Ceny w żaden sposób nie wpływają na jakość, nasi klienci otrzymują sprawdzone i zweryfikowane produkty. Ponadto Blitzhandel24 zapewnia Państwu ochronę do 20.000 € za pośrednictwem Trusted Shops, a także bezpieczny prawnie sklep poprzez znak jakości EHI.

Czytać, pisać i omawiać recenzje... więcej
Opinie klientów dotyczące "Adobe InCopy - Pro for Enterprise"
Napisz recenzję
Oceny zostaną wydane po weryfikacji.
Proszę wpisać ciąg znaków w poniższe pole tekstowe.

Pola oznaczone symbolem * są polami obowiązkowymi.

Ostatnio oglądany