
Microsoft Excel 2007
z VAT Darmowa wysyłka
- Nr artykułui: 241822331
- Producent nie: 065-04944
- Czas trwania: Ważny bezterminowo
- Język (języki): Wszystkie języki
- Strefa(-y) kraju(-ów): Na całym świecie
Informacje o produkcie "Microsoft Excel 2007"
Microsoft Excel jest jednym z najpotężniejszych programów arkuszy kalkulacyjnych na świecie. Dzięki programowi Microsoft Excel 2007 możesz ułatwić sobie codzienną pracę w biurze, korzystając z rozbudowanych formuł i funkcji.
Wykorzystaj wszechstronne opcje wizualizacji i twórz znaczące wykresy dla swoich danych.
Wyniki raportu można wyeksportować do wielu różnych formatów w arkuszu kalkulacyjnym Microsoft Excel 2007.
W formacie programu Microsoft Excel 2007 raporty są tworzone w natywnym formacie Excel XML (znanym również jako XLSX). Pozwala to na szybkie tworzenie natywnych arkuszy Excela dla programów Microsoft Excel 2002, Microsoft Excel 2003 i Microsoft Excel 2007. Użytkownicy programów Microsoft Excel 2002 i Microsoft Excel 2003 muszą zainstalować pakiet zgodności Microsoft Office. Zawiera on funkcje umożliwiające otwieranie i zapisywanie nowego formatu
Aby szybko i sprawnie korzystać z programu Microsoft Excel 2007, musimy poznać podstawy struktury i działania arkusza kalkulacyjnego Microsoft Excel.
Używamy tabel do obliczeń z liczbami - jak na razie wciąż logicznych. Ważne jest, abyśmy umieli wyraźnie nazwać poszczególne elementy naszej tabeli, tak abyśmy mogli później uzyskać dostęp do wartości w określonych komórkach podczas obliczeń.
Dla komórki mamy
- kolumna, w której znajduje się komórka,
- wiersz w tabeli
- może być więcej niż jeden arkusz tabeli (arkusz roboczy) (ale nie musi być)
- Jeśli potrzebujemy kilku sąsiadujących ze sobą komórek, nazywamy to zakresem.
Oznaczenie kolumn w Microsoft Excel 2007
Kolumny tabeli są oznaczone wielkimi literami i zaczynają się od litery "A". W naszym przykładzie wartość "12" znajduje się w kolumnie "B".
Na dwudziestej szóstej kolumnie jesteśmy przy literze "Z". W zależności od zastosowania może być jednak konieczne zastosowanie więcej niż 26 kolumn. Teraz po prostu pracujemy z podwójnymi literami jako oznaczeniem - 27 kolumna ma wtedy oznaczenie "AA". Na 702. kolumnie z oznaczeniem "ZZ" kończą się dwucyfrowe oznaczenia. Następnie kontynuujemy pracę z 3 literami. Mamy więc wystarczające możliwości.
Kto na imprezach potrzebuje jeszcze trybu smart-ass. Są dwie odpowiedzi na pytanie, ile kolumn można mieć w Excelu. Od programu Microsoft Excel 2007 możliwe jest utworzenie 16 384 kolumn - ostatnią kolumną w programie Excel jest XFD. Przed programem Excel 2007 można było korzystać z "tylko" 256 kolumn.
Kombinacja klawiszy, która umożliwia przejście do ostatniej kolumny, to: CTRL + strzałka w prawo (MAC: CMD + strzałka w prawo) (spróbuj też w drugą stronę).
Numeracja wierszy w Microsoft Excel 2007
Numer rzędu jest podawany kolejno w liczbach dziesiętnych po lewej stronie. Zaczyna się od liczby 1 i sięga do wiersza 1 048 576 (przed programem Excel 2007 było możliwe tylko 65 636 wierszy).
Położenie wartości można opisać, podając kolumnę i wiersz (Excel zawsze postępuje w tej kolejności). Nasza przykładowa liczba "34,5" z powyższego przykładu znajduje się więc na pozycji C2.
Pozycja komórki
Informacje o pozycji są wyświetlane w Excelu u góry, po lewej stronie. W powyższym przykładzie widzimy pozycję "C2" dla naszej zawartości "34.5". W tym polu możemy przejść bezpośrednio do pozycji, wpisując nazwę pozycji. Wpisz tutaj "Z6" i potwierdź. Następnie zostajemy przeniesieni bezpośrednio do celi "Z6".
Arkusz tabeli (arkusz roboczy) - więcej niż 1 dla większego komfortu
Dzięki określeniu kolumny i wiersza mamy stosunkowo jasne określenie pozycji - jednak nadal musimy określić arkusz tabeli, jeśli pracujemy z więcej niż jednym arkuszem tabeli (arkuszem roboczym).
W programie Excel możemy pracować z więcej niż jednym arkuszem. Ma to sens w zależności od zastosowania. Etykieta arkusza znajduje się w stopce tabeli i ma domyślną nazwę "Tabela1".
W najnowszej wersji programu Microsoft Excel 2019 podczas tworzenia nowego skoroszytu z góry tworzony jest tylko jeden arkusz. W poprzednich wersjach zawsze były to 3 arkusze jednocześnie.
W razie potrzeby można utworzyć dodatkowe arkusze. Można również zmienić ich nazwy, dzięki czemu nie będziemy już mieli do czynienia z bezsensowną nazwą "Tabela1". Więcej na ten temat później.
Zakres - kilka sąsiadujących ze sobą komórek
Jeśli chcemy uwzględnić w obliczeniach kilka sąsiadujących ze sobą komórek, używamy zakresu. Zakres jest określony przez komórkę początkową (np. "B2") i komórkę końcową (np. "B5"). Dla tego zakresu mamy więc komórki "B2", "B3", "B4" i "B5" - taki zapis byłby oczywiście zbyt skomplikowany. Dlatego w Excelu mamy zapis z dwukropkiem "B2:B5".
Można to zrobić w ten sam sposób po prawej stronie - zakres "B2:D2" zawiera komórki "B2", "C2" i "D2".
Powyżej można zdefiniować także bloki kompletne - definicja "B2:C4" zawiera B2, B3, B4, C2, C3 i C4.
Prezentacja treści jest ważna - wyrównanie w komórkach
Wyrównanie, czyli to, czy coś jest wyświetlane jako wyrównane do prawej czy do lewej, mówi coś o zawartości odpowiedniej komórki.
Wszystkie liczby i wartości, które można obliczać, są wyświetlane z wyrównaniem do prawej strony, chyba że ręcznie ingerujesz w projekt.
Wszystkie teksty są wyświetlane z wyrównaniem do lewej strony. Zawartość tych komórek ma charakter informacyjny, dlatego w najlepszym wypadku można obliczyć długość tekstu.
Po poznaniu podstawowej struktury arkusza kalkulacyjnego Excel ważne jest, aby wiedzieć, jak szybko i celowo poruszać się po nim. Więcej na ten temat w następnym rozdziale.
Excel dostarcza w pełni sformatowane raporty do wykorzystania w programie Microsoft Excel 2007.
Wynik jest podobny do innych formatów Excela, z następującymi wyjątkami:
- Wykresy są wyświetlane jako statyczne obrazy.
- Wysokość wierszy może ulec zmianie w raporcie, aby poprawić jego wierność.
- W programie Microsoft Excel 2007 szerokości kolumn, które są jawnie określone w raportach, są ignorowane.
- Połączone komórki są używane do optymalizacji wyświetlania raportu.
- Domyślny rozmiar arkusza to 65 536 wierszy i 256 kolumn.
Wymagania systemowe programu Microsoft Excel 2007
- Windows 10
- Windows 8 i 8.1
- Windows 7
- Windows Vista
- Windows XP
- Pamięć 256 MB RAM lub więcej
- Dysk twardy 2 GB dostępnego miejsca na dysku twardym
- Procesor Procesor 500 MHz lub wyższy
Aplikacje Office: | Excel |
Rok: | 2007 |
System operacyjny: | Windows 7 Windows 8.1 Windows 10 Windows 11 |
Aplikacje Office: | Excel |
Rok: | 2007 |
System operacyjny: | Windows 7 Windows 8.1 Windows 10 Windows 11 |
Jak kształtują się nasze ceny?
Podstawową zasadą handlu oprogramowaniem jest sztuka zaniechania.
- Wiązka objętościowa
- Eliminacja opłat za dostawę i przechowywanie, poprzez wirtualne zarządzanie towarami.
- Przywóz bezpośredni
- Długoterminowe relacje z dystrybutorami.
- Niska marża zysku, głównym priorytetem Blitzhandel24 jest wartość i wzrost bazy klientów.
- Centralna i chuda administracja.
- Zakupy ilościowe od autoryzowanych dostawców/dystrybutorów.
- Eliminacja wysokich inwestycji marketingowych, ponieważ jesteśmy w stanie odpowiedzieć na potrzeby naszych klientów w sposób ukierunkowany i dlatego możemy niezawodnie realizować koncepcję "reklamy poprzez referencje".
Czy z tego powodu jakość jest gorsza?
Obiecujemy naszym klientom doskonałą jakość. Ceny w żaden sposób nie wpływają na jakość, nasi klienci otrzymują sprawdzone i zweryfikowane produkty. Ponadto Blitzhandel24 zapewnia Państwu ochronę do 20.000 € za pośrednictwem Trusted Shops, a także bezpieczny prawnie sklep poprzez znak jakości EHI.