Infolinia 0800 702813
 
Stellar Repair for Exchange

Stellar Repair for Exchange

1942,95 zł *

z VAT Darmowa wysyłka

  • 241822168
  • 1 Rok
  • DE | EN | FR | IT | ES
  • Na całym świecie
[Kopia zapasowa] Nośnik danych do Twojego oprogramowania
Stellar Repair for Exchange odzyskuje zdemontowane i niedziałające pliki Exchange EDB. Ten... więcej

Informacje o produkcie "Stellar Repair for Exchange"

Stellar Repair for Exchange odzyskuje zdemontowane i niedziałające pliki Exchange EDB. Ten zaawansowany program jest polecany przez MVP i administratorów na całym świecie do skanowania uszkodzonych plików bazy danych Exchange (EDB) i odzyskiwania wszystkich elementów skrzynki pocztowej, w tym wiadomości e-mail, załączników, kontaktów, kalendarzy, notatek, zadań, dzienników i folderów publicznych.

  • Naprawia duże pliki EDB bez ryzyka utraty danych
  • Eksportuje kompletny plik EDB bezpośrednio do Live Exchange i Office 365
  • Obsługuje serwery Exchange 2019, 2016, 2013, 2010, 2007, 2003, 2000 i 5.5

Kiedy używać Stellar Repair for Exchange?

Masz do czynienia z błędem Brudne zamykanie?
Brudne zamknięcie to stan bazy danych, który występuje z powodu brakujących, usuniętych lub uszkodzonych plików dziennika transakcji. Kiedy baza znajduje się w stanie Brudnego zamknięcia, baza Microsoft Exchange nie może zostać zamontowana, co powoduje przerwę w działaniu usług poczty elektronicznej. Jednak ten złożony problem można szybko rozwiązać, naprawiając plik EDB za pomocą zaawansowanego narzędzia do odzyskiwania danych z Exchange.

Nie możesz zamontować bazy danych Exchange?
Czasami baza danych serwera Exchange nie może zostać zamontowana i wyświetlany jest komunikat o błędzie, taki jak "Błąd nieudany: Baza danych, którą podałeś, nie mogła zostać zamontowana. Rozwiązaniem jest przywrócenie bazy danych Exchange z zaktualizowanej kopii zapasowej lub użycie skutecznej techniki naprawy Exchange EDB, takiej jak Stellar Mailbox Exchange Server Recovery.

Awaria serwera Exchange?
Jeśli serwer Exchange uległ awarii, administrator może użyć polecenia setup /m: RecoverServer, aby przywrócić nowy serwer Exchange. Odzyskanie bazy danych jest jednak trudniejszym zadaniem, zależnym od natury błędu. Stellar Toolkit for Exchange pomaga odzyskać skrzynki pocztowe z pliku .edb uszkodzonego serwera Exchange, zwłaszcza gdy ESEUtil zawodzi, brakuje logów lub zostały one usunięte, a nie jest dostępna żadna kopia zapasowa.

Cechy Stellar Repair for Exchange

Exchange DatabaseRecovery
ProgramExchangeMailbox Recovery używa solidnych algorytmów skanowania, aby odzyskać elementy skrzynek pocztowych z uszkodzonych lub usuniętych plików EDB. Funkcja Wybierz tryb skanowania udostępnia dwie opcje - Szybkie skanowanie i Rozległe skanowanie, dzięki którym odzyskanie EDB odbywa się bez wysiłku. Opcja Quick Scan naprawia większość problemów związanych z uszkodzeniem i odmontowaniem bazy danych. Jednak Skanowanie Rozległe oferuje zaawansowaną opcję skanowania, która daje lepsze rezultaty i zajmuje więcej czasu. Stellar Repair for Exchange odzyskuje ważne skrzynki pocztowe przechowywane w oddzielnych plikach EDB, zachowując nienaruszoną hierarchię i strukturę folderów.


Równoległy zapis dla wielu skrzynek
Narzędzie do odzyskiwania plików Exchange EDB może przetwarzać do 4 skrzynek jednocześnie podczas naprawy bazy. To równoległe przetwarzanie skrzynek pomaga zredukować czas potrzebny do naprawy i zapisania skrzynek z uszkodzonej lub zniszczonej bazy Exchange w PST, Office 365 lub Live Exchange Server. Liczba skrzynek pocztowych, które program przetwarza w tym samym czasie, zależy od ilości pamięci dostępnej na twoim komputerze. Możesz zatrzymać przetwarzanie skrzynek pocztowych, usuwając je z kolejki. Program daje ci jednak możliwość wznowienia odzyskiwania usuniętej skrzynki po przetworzeniu i zapisaniu pozostałych skrzynek.

Priorytetodzyskiwaniaskrzynek
Oprogramowanie Stellar PhoenixMailboxExchange Recovery umożliwia zmianę priorytetu skrzynek podczas eksportu do PST, Live Exchange lub Office 365. Możesz zaznaczyć, odznaczyć lub wprowadzić numer w kolejce priorytetowej, aby przenieść i przetworzyć określone skrzynki pocztowe w pierwszej kolejności lub przed określoną skrzynką pocztową. Pomaga to szybko naprawić ważne skrzynki pocztowe.

Selektywne odzyskiwanie skrzynek
Program do odzyskiwania baz danych Exchange zapewnia zaawansowany podgląd skrzynek i ich elementów. Funkcja selektywnego odzyskiwania skrzynek pocztowych pozwala użytkownikom naprawiać wybrane skrzynki lub elementy i zapisywać je w różnych formatach. Użytkownicy mogą zaznaczać lub odznaczać pojedyncze lub wielokrotne skrzynki pocztowe i elementy poczty zgodnie ze swoimi potrzebami.

Odzyskaj usunięte skrzynki pocztowe Exchange
Aplikacja Microsoft Exchange Database Repair skutecznie odzyskuje wszystkie przypadkowo lub celowo usunięte skrzynki pocztowe. Dzięki zaawansowanym technikom odzyskiwania usuniętych danych, program Stellar Exchange Repair przywraca wszystkie usunięte skrzynki pocztowe i sprawia, że nie musisz się martwić o ich niedostępność.

Obsługaodzyskiwania archiwalnych skrzynek pocztowych
Narzędzie Exchange Recovery obsługuje także odzyskiwanie archiwalnych skrzynek pocztowych. Program potrafi naprawić uszkodzone lub zniszczone skrzynki archiwów i zapisać je w formacie PST, MSG, EML, RTF, HTML lub PDF. Możesz też wyeksportować skrzynki z archiwum bezpośrednio do Office 365 lub na żywy serwer Exchange.

Stellar Repair for Exchange posiada również inne wspaniałe funkcje

Corrupt Public Folder Recovery
Program Stellar Phoenix Exchange Recovery umożliwia administratorom Exchange naprawę uszkodzonych folderów publicznych zapisanych w pliku EDB. Program może zapisać odzyskane foldery publiczne w formacie plików folderów osobistych (.PST), aby zaimportować je bezpośrednio do Outlooka. Narzędzie może również wyeksportować odzyskane foldery publiczne bezpośrednio na serwer Live Exchange lub Office 365. Warunkiem wstępnym jest skonfigurowanie serwera Live Exchange lub użytkownika Office 365 na serwerze administracyjnym tak, aby umożliwić eksport danych do folderu publicznego na serwerze. Ponadto do eksportowania skrzynek do folderu publicznego wymagane są pełne uprawnienia do skrzynek pocztowych oraz dostęp do katalogu głównego folderu publicznego.

Eksportuje skrzynki bezpośrednio do LiveExchange
Narzędzie do odzyskiwania skrzynek pocztowych Stellar Exchange potrafi wyeksportować odzyskane skrzynki bezpośrednio do serwera Live Exchange z minimalnym przestojem. Program może łączyć i eksportować pojedyncze lub wielokrotne skrzynki pocztowe przy użyciu profilu Outlooka użytkownika z uprawnieniami administracyjnymi. Aby wyeksportować przywrócone skrzynki na serwer Live Exchange, musisz podać dane kontrolera domeny, na którym zainstalowana jest twoja "Active Directory". Program do odzyskiwania EDB udostępnia okno mapowania skrzynek, w którym automatycznie mapuje skrzynki do skrzynek na docelowym serwerze Exchange. Dodatkowo możesz edytować lub ręcznie mapować skrzynki pocztowe z kontami użytkowników na docelowym serwerze Exchange. Aby wyeksportować odzyskane pliki na aktywny serwer Exchange, użyj serwera Exchange, aby nadać pełne prawa do skrzynek odłączonym skrzynkom.

Dialtone recovery
Czy borykasz się z przestojem spowodowanym uszkodzoną, niedziałającą lub zdemontowaną bazą danych Exchange? Wtedy możesz rozważyć procedurę odzyskiwania połączenia telefonicznego, aby zapewnić użytkownikom tymczasowy dostęp do skrzynki pocztowej w celu zachowania ciągłości działania, tworząc pustą bazę Exchange (dial tone database/recovery database). Następnie możesz przywrócić uszkodzoną bazę danych w backendzie za pomocą Stellar Repair for Exchange. Program zapewnia wydajne rozwiązanie do skanowania uszkodzonej lub zdemontowanej bazy danych i eksportowania odzyskanych skrzynek pocztowych do pustej bazy wybierania lub bazy odzyskiwania na żywym serwerze Exchange. Oprogramowanie automatycznie mapuje skrzynki pocztowe i eksportuje dane do skrzynki każdego użytkownika.

Eksportuje odzyskane pliki do Office 365
Stellar Exchange mailbox repair software pomaga eksportować odzyskane skrzynki pocztowe bezpośrednio do Office 365. Udostępnia funkcję mapowania skrzynki pocztowej, która pozwala wyeksportować odzyskaną skrzynkę pocztową do odpowiedniej skrzynki docelowej w usłudze Office 365. Możesz użyć tej opcji, aby wyeksportować jedną lub wiele skrzynek pocztowych do Office 365 za pomocą kilku kliknięć. Wszystko, czego potrzebujesz, to poświadczenia profilu Outlooka z prawami administratora. Możesz także ustawić priorytet podczas eksportu lub zastosować zaawansowane filtry, aby włączyć lub wykluczyć określone elementy wiadomości e-mail podczas eksportu do usługi Office 365.

Microsoft eDiscovery i odzyskiwanie granularne
Oprogramowanie do odzyskiwania baz danych Exchange zawiera również funkcje umożliwiające przeszukiwanie skrzynek, folderów i elementów pod kątem określonych wiadomościeDiscoverybez konieczności przywracania całej bazy danych lub serwera Exchange. Możesz przeprowadzić odzyskiwanie poszczególnych elementów na podstawie różnych kryteriów wyszukiwania, takich jak "Do", "Od", "Temat", "Cc", "Nazwa załącznika", "Treść", "Typ elementu", "Znaczenie", "Data" itp. Wyniki wyszukiwania można wyeksportować do formatów PST, MSG, EML, HTML, RTF lub PDF. Aby jeszcze bardziej uprościć wyszukiwanie, można użyć ustawień takich jak "Dokładne dopasowanie" lub "Dowolne kryteria".

Zapisuje odzyskane skrzynki Exchange w różnych formatach
Oprócz zapisywania odzyskanych danych w formacie PST, do którego można mieć bezpośredni dostęp za pomocą programu Outlook, ten program do odzyskiwania Microsoft Exchange może również zapisać odzyskane pliki w formatach MSG, EML, RTF, HTML i PDF. Możesz również kliknąć prawym przyciskiem myszy na konkretną wiadomość, aby zapisać ją indywidualnie w formacie MSG, EML, HTML, RTF lub PDF. Dzięki temu możesz otwierać odzyskane dane skrzynki w różnych aplikacjach.

Obsługa naprawy plików EDB Unicode
Oprócz naprawy normalnych plików EDB, program do odzyskiwania baz danych Exchange może teraz pracować z plikami EDB Unicode. Oznacza to, że program może odzyskać dane ze skrzynki w dowolnym języku. Ta funkcja ma na celu wyeliminowanie niezgodności, z jakimi borykają się użytkownicy podczas procesu odzyskiwania danych.

Eksportuje odzyskane kontakty doformatuCSV
Program do naprawy Exchange pomaga zapisać "kontakty" z naprawionych skrzynek w formacie CSV. Administratorzy mogą użyć pola wyboru i wybrać kontakty ze wszystkich skrzynek, aby jednym kliknięciem zapisać je w pliku CSV. Później możesz zaimportować i wyświetlić kontakty w programie Excel.

Zapisywanie i ładowanie informacji o skanowaniu
Stellar Exchange Server Recovery Software pozwala na zapisanie wyników skanowania, co ułatwia odzyskiwanie danych w przyszłości. Po zakończeniu skanowania wyniki skanowania można zapisać w postaci obrazu w pliku DAT w wybranym miejscu na dysku twardym. Jeśli chcesz wyświetlić podgląd i zapisać pliki, możesz załadować ten obraz z powrotem do programu i kontynuować proces.

Automatyczne dzielenie folderów
Program Stellar Repair for Exchange inteligentnie dzieli duże skrzynki pocztowe zawierające kilkaset tysięcy wiadomości. Ogranicza przechowywanie 10% maksymalnej liczby elementów, które mogą być przechowywane w folderze, zgodnie z zaleceniami Microsoftu. Po przekroczeniu tego limitu program dzieli folder na inny folder oparty na dacie i godzinie, o tej samej nazwie z dopiskiem "__earlier".

Tworzenie skrzynki pocztowej
Program Stellar Repair for Exchange umożliwia tworzenie skrzynek pocztowych w Exchange poprzez uruchomienie aplikacji na serwerze Exchange lub na lokalnym komputerze, który jest w domenie serwera Exchange i ma prawa administratora. Ważne jest, aby pamiętać, że użytkownik musi mieć pełne prawa dostępu, aby eksportować dane ze skrzynki.

Opcja zaawansowanegofiltrowania
Program do naprawy Exchange udostępnia opcję "Zastosuj filtr", która umożliwia filtrowanie naprawionych skrzynek pocztowych i automatyczne włączanie lub wyłączanie określonych elementów emaili. Możesz zastosować zaawansowane filtry, aby uwzględnić lub wykluczyć wiadomości-śmieci, wiadomości usunięte lub wiadomości wysłane/otrzymane w określonym zakresie dat. Masz też możliwość wykluczenia maili wysłanych lub otrzymanych z określonych adresów mailowych.

Enhanced Mailbox Preview for Accurate Recovery
Stellar Exchange Database Repair Software udostępnia darmowy,rozszerzonypodgląd skrzynek przechowywanych w pliku EDB, takich jak emaile, załączniki, notatki, elementy kalendarza, kontakty, elementy wysłane itp. Możesz wybierać spośród różnych opcji podglądu, takich jak hover, dock, dokument w zakładkach, auto-hide czy hide. Domyślnym widokiem jest widok zadokowany. Pomaga to zweryfikować i wybrać elementy wymagane do odzyskania, co zwiększa precyzję procesu odzyskiwania skrzynki. Możesz też przypiąć okno podglądu, ukryć je za pomocą opcji Autoukrywanie podglądu lub zamknąć/ukryć okno podglądu. Funkcja podglądu pozwala na wcześniejsze sprawdzenie możliwości odzyskania danych. Jeśli można je podejrzeć, to można je odzyskać!

Stellar Toolkit for Exchange
Stellar Toolkit for Exchange to połączenie pięciu narzędzi dla programu Exchange - Exchange Recovery, Mailbox Extractor, OST to PST Converter, Exchange Backup Extractor i Password Recovery. Zestaw narzędzi 5 w 1 montuje i naprawia bazę danych Exchange oraz umożliwia eksportowanie skrzynek pocztowych do plików PST, Live Exchange i Office 365.

Wymagania systemowe

  • Procesor zgodny zprocesorem Intel (x86, x64)
  • System operacyjny Windows 11, 10, 8.1, 8, 7 oraz Windows Server 2016, 2012, 2008
  • Pamięć Co najmniej 4 GB (zalecane 8 GB)
  • Miejsce na dysku twardym 250 MB wolnego miejsca na dysku

 

Jak naprawić uszkodzone pliki bazy danych Exchange za pomocą programu EDB Recovery ?
Wykonaj poniższe kroki, aby naprawić uszkodzony plik bazy danych Microsoft Exchange Server za pomocą programu: Uruchom program Stellar Repair for Exchange. Wybierz uszkodzony plik EDB za pomocą przycisku "Przeglądaj" lub użyj opcji "Szukaj", aby zlokalizować pliki EDB. Wybierz ścieżkę tymczasową lub zachowaj ścieżkę domyślną, a następnie kliknij przycisk "Dalej". W oknie dialogowym "Wybierz tryb skanowania" wybierz opcję "Szybkie skanowanie" (szybsze) lub "Rozległe skanowanie" (wolniejsze, ale bardziej efektywne i dające lepsze wyniki), a następnie kliknij "OK", aby rozpocząć skanowanie. Wszystkie możliwe do odzyskania skrzynki z serwera Exchange są wymienione i wyświetlone w trzyczęściowej strukturze. Możesz podejrzeć i wybrać skrzynki serwera Exchange, które mają zostać przywrócone, a następnie kliknąć "Zapisz" w menu "Plik". Możesz też zapisać informacje o skanowaniu, aby kontynuować przywracanie skrzynek pocztowych w późniejszym czasie. Wybierz opcję "Zapisz jako PST", a następnie kliknij "Dalej". Kliknij przycisk "Przeglądaj", aby wybrać lokalizację docelową, a następnie kliknij przycisk "OK". Program udostępnia okno "Zapisz skrzynki", w którym wyświetlane są wybrane skrzynki. Możesz zmienić priorytet eksportu skrzynek pocztowych, zmieniając numery kolejek priorytetowych, a następnie klikając "Dalej". W ten sposób możesz wyeksportować najpierw pożądane lub ważne skrzynki, zamiast układać je alfabetycznie. Pojawi się nowe okno pokazujące postęp eksportu. Masz tu możliwość usunięcia skrzynki z listy lub zatrzymania procesu zapisywania skrzynek. Po zapisaniu wybranych skrzynek w formacie PST lub innym pojawia się okno dialogowe "Proces zakończony" z podsumowaniem zapisanych, anulowanych, usuniętych i nieudanych skrzynek. Umożliwia także kontynuowanie przywracania, jeśli podczas procesu zapisywania usunąłeś skrzynki. W przeciwnym razie kliknij na "Zamknij". Po zapisaniu wybranych skrzynek i elementów poczty program wyświetla okno dialogowe "Zapisywanie zakończone". Tutaj możesz kliknąć "Otwórz folder zawierający", aby sprawdzić zapisany plik lub "OK".
Jaka jest różnica między opcją "Szybkie skanowanie" a "Rozszerzone skanowanie" w programie?
Skanowanie Sknhellerem i Skanowanie Rozszerzone to dwie opcje oferowane przez program do skanowania uszkodzonych plików EDB. Skanowanie Scnhellerem to szybki proces, który działa w większości przypadków uszkodzeń. Extended Scan to zaawansowana opcja skanowania, która daje lepsze rezultaty i zajmuje trochę więcej czasu.
Ile czasu zajmuje Stellar Repair for Exchange naprawa pliku EDB?
Czas potrzebny Stellar Repair for Exchange na naprawę pliku EDB zależy od stopnia uszkodzenia, rozmiaru pliku EDB oraz trybu skanowania, który wybierzesz podczas uruchamiania procesu skanowania i odzyskiwania. Jeśli wybierzesz tryb szybkiego skanowania, proces skanowania będzie szybszy. Jeśli jednak wybierzesz skanowanie szczegółowe, będzie ono znacznie wolniejsze, ale da lepsze rezultaty niż skanowanie szybkie. Ponadto sprzęt i oprogramowanie systemowe mogą mieć wpływ na szybkość działania oprogramowania. Zaleca się zainstalowanie i używanie programu z ponad 4 GB RAM, by uzyskać szybsze rezultaty.
Czy konieczne jest zainstalowanie programu Microsoft Outlook na komputerze, aby naprawić plik EDB i wyeksportować go do formatu PST programu Outlook?
Tak, konieczne jest zainstalowanie i skonfigurowanie MS Outlook, aby naprawić plik EDB i wyeksportować go do formatu PST programu Outlook.
Co to jest mapowanie skrzynki pocztowej?
Mapowanie skrzynki pocztowej to proces łączenia skrzynki pocztowej z odzyskanego pliku EDB ze skrzynką, która już istnieje na serwerze docelowym, przed zapisaniem danych. Stellar Repair for Exchange udostępnia funkcję Mailbox Mapping, która pozwala wyeksportować dane skrzynki pocztowej z naprawionego pliku EDB do wybranej skrzynki na żywym serwerze Exchange lub Office 365. Program automatycznie wyszukuje i mapuje skrzynki pocztowe użytkowników o tej samej nazwie i adresie e-mail na serwerze docelowym. Po automatycznym mapowaniu, jeśli status skrzynki jest wyświetlony jako "unmapped", Stellar Repair for Exchange tworzy nową skrzynkę użytkownika na serwerze docelowym i eksportuje dane ze źródłowego pliku EDB do nowej skrzynki. Umożliwia także ręczne mapowanie skrzynek.
Jak i kiedy otrzymam zakupiony produkt?
Produkty cyfrowe, klucze produktów i dostęp do centrum pobierania zostaną udostępnione e-mailem natychmiast po zakupie - chyba że nośnik danych został zamówiony.
Jakie opcje płatności są dla mnie dostępne?
PayPal, Amazon Pay, natychmiastowy przelew bankowy, karta kredytowa, Apple Pay, przedpłata, zakup na fakturze
Jakie gwarancje mam w Blitzhandel24?
Blitzhandel24 to sklep internetowy z certyfikatem EHI, TrustedShops i CHIP. Blitzhandel24 oferuje również swoim klientom stałe wsparcie, a także wsparcie dla zakupionego produktu. Jeśli produkt nie był używany / wykorzystany, nasi klienci mogą skorzystać z gwarancji zwrotu pieniędzy.
Polityka cenowa więcej

Jak kształtują się nasze ceny?

Podstawową zasadą handlu oprogramowaniem jest sztuka zaniechania.

  • Wiązka objętościowa
  • Eliminacja opłat za dostawę i przechowywanie, poprzez wirtualne zarządzanie towarami.
  • Przywóz bezpośredni
  • Długoterminowe relacje z dystrybutorami.
  • Niska marża zysku, głównym priorytetem Blitzhandel24 jest wartość i wzrost bazy klientów.
  • Centralna i chuda administracja.
  • Zakupy ilościowe od autoryzowanych dostawców/dystrybutorów.
  • Eliminacja wysokich inwestycji marketingowych, ponieważ jesteśmy w stanie odpowiedzieć na potrzeby naszych klientów w sposób ukierunkowany i dlatego możemy niezawodnie realizować koncepcję "reklamy poprzez referencje".

Czy z tego powodu jakość jest gorsza?

Obiecujemy naszym klientom doskonałą jakość. Ceny w żaden sposób nie wpływają na jakość, nasi klienci otrzymują sprawdzone i zweryfikowane produkty. Ponadto Blitzhandel24 zapewnia Państwu ochronę do 20.000 € za pośrednictwem Trusted Shops, a także bezpieczny prawnie sklep poprzez znak jakości EHI.

Czytać, pisać i omawiać recenzje... więcej
Opinie klientów dotyczące "Stellar Repair for Exchange"
Napisz recenzję
Oceny zostaną wydane po weryfikacji.
Proszę wpisać ciąg znaków w poniższe pole tekstowe.

Pola oznaczone symbolem * są polami obowiązkowymi.

Ostatnio oglądany